Mä en jaksa enää, miehen "huumorista".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nimetön"

Vieras
Tässä vain yksi esimerkki. Uutisissa oli puhe eronneiden joulunvietosta, uutisen loputtua mies nousi ylös, sanoi "niin paska, lapset haluaa nähdä isäänsä". Jatkuvasti laukoo vastaavia juttuja.... Ja tietysti minä olen viallinen, kun hänen vitseistään mieleni pahoitan. Tänään nimenomaan puhuttiin näistä, että hän ei vit...lisi niin paljon, ettei tulisi riitaa. Mä en jaksa noita enää, en halua elää näin, en :(

Avaatko tuota juttua vähän, en nyt ihan tajunnut tuota vitsiä? Sanoiko siis sinua paskaksi, vai telkkarissa olleita, vai mikä mätti? Tottahan tuo varmaan useimmiten ja toivottavasti on, että lapset haluavat isäänsä nähdä.

Sympatiani sinänsä, omallakin miehellä on joskus tosi rasittavaa huumoria, mutta kerrotko siis vähän lisää, mikä mättää?

[QUOTE="nimetön";27747131]Juu, minulle sanoi, minua sanoi paskaksi. Ja nyt on suuttunut, kun pahoihin mieleni hänen vitsistään[/QUOTE]

No ei kai tuo ole vitsi??? Vittuiluahan tuo on!

Siis ei tuo ole huumoria, kenenkään mielestä.

Pitäiskö sun kysyä, että haluaisiko mies erota? Tai haluaisiko hän keksustella siitä miten joulut järjestetään mahdollisen tulevan eronne jälkeen?

Mä inhoan sitä kun mies haukkuu lihavia ihmisiä. Ja aina ei tarvii olla edes oikeasti lihava vaan vähän vain pyöreä, niin mies on heti "vitsailemassa" KATO MIKÄ LÄSKI, KAUHEE LÄSKI!! Siis vaikka kyseessä olis ihan oikeesti vaan vähän pyöreähkö ihminen.

[QUOTE="nimetön";27747131]Juu, minulle sanoi, minua sanoi paskaksi. Ja nyt on suuttunut, kun pahoihin mieleni hänen vitsistään[/QUOTE]

Häh? No toihan nyt on ihan typerää. Eikä kyllä mene vitsistä. Aika heikko arvostus. Kutsuuko sua lastenkin kuullen paskaksi tms. Palautas nyt se mies sieltä maan pinnalle! Kellekään noin puhuta.

Oi voi kun kuulostaa tutulta. Mies sanoo viettävänsä mielummin aikaa kavereiden kuin minun kansani kun heille voi vittuilla ja he tajuavat eivätkä ota itseensä. Minulle kun ei vaan uppoa tuo jatkuva vittuilu kun ei edes naurata.

Sitäpaitsi itse kun lähden vittuilemaan niin siinä on aina totta toinen puoli ;)

Eh? Minusta tuo voi mennä oikein hyvin huumorista, luulisi että on tottunut jo toisen huumorintajuun jos on ihan lapsiakin väännetty. Ja luulisi että olisi osannut jo toiseen suuntaan juosta jos huumorintaju on sitten täysin omaa makua vastaan.

Se nimittäin on pahimpia asioita suhteessa omasta mielestäni, kun huumorintajut ei kohtaa. Jos ei pysty yhdessä laskemaan samalla aaltopituudella leikkiä niin aika kuiva parisuhde on silloin.

Toki paha sinänsä sanoa mitään varmuudella kun ei voi tietää ap:n tilanteesta, kun ei viitsinyt enempiä kirjoitella.

Tuosssahan mies tarkoitti selvästi sitä että eronneiden lapsilla on niin paskaa jouluisin kun eivät näe isiään vaikka haluaisivat. älä ylireagoi ja ota kaikkea itseesi.

[QUOTE="nimetön";27747090]Tässä vain yksi esimerkki. Uutisissa oli puhe eronneiden joulunvietosta, uutisen loputtua mies nousi ylös, sanoi "niin paska, lapset haluaa nähdä isäänsä". Jatkuvasti laukoo vastaavia juttuja.... Ja tietysti minä olen viallinen, kun hänen vitseistään mieleni pahoitan. Tänään nimenomaan puhuttiin näistä, että hän ei vit...lisi niin paljon, ettei tulisi riitaa. Mä en jaksa noita enää, en halua elää näin, en :([/QUOTE]

Ole hiljaa , Älä valita , Pysy keittiössä
Liikevoittoa?

Alkuperäinen kirjoittaja herkillä olet;27748073:
Tuosssahan mies tarkoitti selvästi sitä että eronneiden lapsilla on niin paskaa jouluisin kun eivät näe isiään vaikka haluaisivat. älä ylireagoi ja ota kaikkea itseesi.

Näin mäkin ymmärsin. En nyt ollenkaan tajua miten toi paska"-juttu liittyy ap:seen? Voiko olla että ap käsitti tuon vähän väärin ja ottaa itteensä liian helposti?

Yhteistyössä