Mä en jaksa enää syödä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Vatsa huutaa nälkää mutta mä en enää JAKSA. Joka päivä pitää mättää kauheet kasat ruokaa eikä mikään riitä. Jos edes olis varaa johonkin tositosihyvään, mutta ei. Aika köyhillä aineilla pitäis saada kasaan varmaan 3000 kaloria että riittäis. En mä puuroa ja pastaa ja pähkinöitä jaksa kokoajan syödä.

Mitä mä nyt söisin? Perunaa olis jääkaapissa mutta siinä menee niin kauan :|

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Pistä perunaa viipaleiksi, päälle oliiviöljyä, raesuolaa, valkosipulia ja valkosipulijauhetta. Sit uuniin ja reunat rapeiksi. Jos on sipulia ni sitä renkaina sekaan.

Uih :p tuo kuulostaa hyvältä. Valkosipulijauhetta en käytä, mutta voishan sitä valkosipulia muutenki laittaa tuohon. Sipuliaki ois..

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Miten oot niin nälkäinen? Eikös sun lapsi ole jo reilusti yli 1v, tuskin enää ottaa kovin paljoa maitoa sulta?

No kyllä täysimetyksellä menee varmasti pari litraa!

:laugh:

Ei mitään tietoa kui paljon tuo vie. Tää nälkä on ollu jo synnytyksestä asti, harvemmin hellittää...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Pistä perunaa viipaleiksi, päälle oliiviöljyä, raesuolaa, valkosipulia ja valkosipulijauhetta. Sit uuniin ja reunat rapeiksi. Jos on sipulia ni sitä renkaina sekaan.

Uih :p tuo kuulostaa hyvältä. Valkosipulijauhetta en käytä, mutta voishan sitä valkosipulia muutenki laittaa tuohon. Sipuliaki ois..

=) : Mäkin tykkään. Joskus oon syöny enemmänkin vaikkei ollu edes nälkä...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Miten oot niin nälkäinen? Eikös sun lapsi ole jo reilusti yli 1v, tuskin enää ottaa kovin paljoa maitoa sulta?

:laugh:

Ei mitään tietoa kui paljon tuo vie. Tää nälkä on ollu jo synnytyksestä asti, harvemmin hellittää...

Etkö liho tuolla kalorimäärällä? :o Mä tiputin just 10kg ja nyt yritän pysyä tässä. Tuntuu että jos ajattelenkin ruokaa, paino alkaa hilata ylös.

No ei kai ninaTT nyt enää yli 1-vuotiasta täysimetä? :o Kai se muutakin safkaa kun rintamaitoa jo saa?

Ootkohan sä Nina vaan tottunut syömään niin paljon. Miten sun käy jos et syökään? Juo puoli litraa vettä ja käy nukkumaan, aamulla lienet hengissä ja virkeä =)

En mä saa unta ku vatsaan sattuu :( ja painokin on vähän sillai, että pudota ei ainakaan sais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ihme, että on nälkä koko ajan jos syö pääsääntösesti vaan puuroa ja pastaa

Mitä halpaa vatsantäytettä sit olis |O Syön päivittäin hedelmiä, kasviksia ja jotain proteiinipitoista (soijaa, kananmunaa, lihaa, kalaa) ja nuo puurot ja pastat on sitten sen päälle ku en jaksa tehä mitään oikeeta ruokaa. Öljyä lorautan jo kaikkeen aika aimo satsin.