Mä en jaksa enää tätä jatkuvaa kinaamista =(

14.07.2007
696
0
16
Avoni kanssa meinaan :ashamed:

Mä en saa sanallakaan mainita siitä, että mulla on paha olla... liikaa töitä, lapset mun vastuulla... samoin koti ja koirat. Mies ei tee muuta kun käy töissä. Muut ajat se nukkuu tai makaa sohvalla :headwall: :headwall: Tää on kuulemma mun valinta ja hän ei voi olla töistä pois... Joo joo!!!

Taas äsken sanoin, että jos olisi ollut varaa niin olisin mennyt Hyvinkäälle äitini luokse niin eikös tää kus*pää ala nälvimään, että pyydä äitiäs hakemaan sut sinne... (mies tietää, että äitini ei aja Hki meitä hakemaan).

Mun pitäis vaan olla kiltisti ja hoitaa kaikki. Sanaakaan ei saa vastaan sanoa. Kiva.

Kai tässä on ihan oikeasti alettava harkitsemaan eroa :'( Ei näin voi elää loputtomiin :ashamed:

Niin ja tänäänkin avo tuli töistä 9 maissa, meni nukkumaan ja heräs äsken. Ja takas töihin se lähtee puol 18 |O
Tätä on aina 5 päivää putkeen ja sitten se makaa pari päivää täällä himassa tekemättä mitään... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
mut kait on pakko nukkuakin jos töissä paljon...tietty nuo vapaat vois muutakin tehdä.

Tottakai pitää nukkua, en mä sitä kielläkään. Itsekin tein aikoinaan öitä ja tiedän kyllä, että unta tarvitsee. Mutta pointti oli lähinnä se, että koska mies nukkuu sen ajan kun on pois töistä niin kaikki - siis ihan kaikki jää mun vastuulle... Ja sitten jos kehtaan valittaa sanallakaan tästä mun osasta niin alkaa toi nälviminen.

Huoh!!

Ja se, että töitä ei todellakaan tarvitsis tehdä ihan noin paljon... 5 12 tunnin vuoroa putkeen, sitten yksi ilta, yksi kokonainen päivä ja yksi aamupäivä vapaata :headwall: Eli yksi ainut päivä viikosta vapaata.

Mä pärjäisin kyllä, mutta nuo lapset ei. Ne ei käsitä miksi tuo on jatkuvasti pois, pahalla päällä ja väsynyt :ashamed:

On tää kyllä... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Ja se, että töitä ei todellakaan tarvitsis tehdä ihan noin paljon... 5 12 tunnin vuoroa putkeen, sitten yksi ilta, yksi kokonainen päivä ja yksi aamupäivä vapaata :headwall: Eli yksi ainut päivä viikosta vapaata.

Mä pärjäisin kyllä, mutta nuo lapset ei. Ne ei käsitä miksi tuo on jatkuvasti pois, pahalla päällä ja väsynyt :ashamed:

On tää kyllä... :headwall: :headwall:

eikä sun tarvii pärjätä- parisuhteelta saa vaatia muutakin ku pärjäämistä. ehdota miehelles vaikka asumiseroa aluks. jos se sais sen muuttuumaan. Sitä kannattaa ihan tosissaan kokeilla,voi olla ettet haluukkaan miestäs takas alun vaikeuden jälkeen,vaik se kuinka lupais muuttua.

No tuolla työmäärällä luulisi jo hyvällä omalla tunnolla vähän makaavankin...?
Mun mies tekee kanssa töitä ja en odotakaan hänen tekevän yövuorojen välissä mitään kotihommia (joskus tekee silti).
Sori ap, mutta mun mielestä sun pitäisi olla vähän enemmän huolissasi miehesi jaksamisesta kun siitä tykkäätkö sinä että hän makaa sohvalla vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No tuolla työmäärällä luulisi jo hyvällä omalla tunnolla vähän makaavankin...?
Mun mies tekee kanssa töitä ja en odotakaan hänen tekevän yövuorojen välissä mitään kotihommia (joskus tekee silti).
Sori ap, mutta mun mielestä sun pitäisi olla vähän enemmän huolissasi miehesi jaksamisesta kun siitä tykkäätkö sinä että hän makaa sohvalla vai ei...

Voi kun tietäisit miten huolissani olen ollut tuosta avosta :ashamed:
Mutta se on aika rajattua miten paljon voin aikuista miestä määrätä... :/
Ja anteeksi vaan, että mä olen väsynyt siihen, että minun niskaan on kaadettu kaikki kysymättä minulta mitään. Miehen ei tarvitsis tehdä noin paljon töitä ja sillä on ihan yhtä lainen vastuu lapsista, kodista ja koirista kuin minullakin... koska minullakin on oma työ.

Miksi sun äiti ei hae sua?
Tiedän ettei ole jutun pointti tai hänen velvollisuutensa mutta kyllä mun äiti hakis mut vaikka maailman ääristä (saatika noin läheltä) jos olis huolia.

Yhteistyössä