Tätä sairastelua on jatkunut jo ainakin yli viisi viikkoa. On ollu kaksi antibiootti kuuria, eikä mikään auta. Välillä tuntuu, että nyt helpottaa ja seuraavana aamuna herää ja olo on puolta pahempi. Eilen olin poikien kanssa yksin kotona ja aloin yskimään, kyljessä tuntui ja kuului kauhea rysähdys ja kaaduin maahan. En saanut kunnolla henkeä. Pääsin sitte sohvalle ja pojat haki mulle tyynyn :heart: Hetken päästä alkoi helpottaa niin, että pystyin nousta istumaan. Sen jälkeen alkoi tulla niska kipeäksi, pää ei kääntynyt mihinkään suuntaan, onneksi ukko oli siinä vaiheessa jo kotona. Loppuilta meni sohvalla maatessa ja itkiessä, kun sattui niin kovaa.
Tänään vein pojat aamulla tarhaan ja nyt aion juoda kahvit ja painua peiton alle. Mä en jaksa edes kunnolla iloita kauan odotetusta raskaudesta tämän jatkuvan sairastelun takia :'( Mä haluan olla jo terve |O
Tänään vein pojat aamulla tarhaan ja nyt aion juoda kahvit ja painua peiton alle. Mä en jaksa edes kunnolla iloita kauan odotetusta raskaudesta tämän jatkuvan sairastelun takia :'( Mä haluan olla jo terve |O