Mä en jaksa enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Tätä sairastelua on jatkunut jo ainakin yli viisi viikkoa. On ollu kaksi antibiootti kuuria, eikä mikään auta. Välillä tuntuu, että nyt helpottaa ja seuraavana aamuna herää ja olo on puolta pahempi. Eilen olin poikien kanssa yksin kotona ja aloin yskimään, kyljessä tuntui ja kuului kauhea rysähdys ja kaaduin maahan. En saanut kunnolla henkeä. Pääsin sitte sohvalle ja pojat haki mulle tyynyn :heart: Hetken päästä alkoi helpottaa niin, että pystyin nousta istumaan. Sen jälkeen alkoi tulla niska kipeäksi, pää ei kääntynyt mihinkään suuntaan, onneksi ukko oli siinä vaiheessa jo kotona. Loppuilta meni sohvalla maatessa ja itkiessä, kun sattui niin kovaa.
Tänään vein pojat aamulla tarhaan ja nyt aion juoda kahvit ja painua peiton alle. Mä en jaksa edes kunnolla iloita kauan odotetusta raskaudesta tämän jatkuvan sairastelun takia :'( Mä haluan olla jo terve |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no hyvä ihminen, älä täällä vingu vaan mene lääkäriin.

Mä oon käyny kolme kertaa lääkärissä ja edelleenkin on antibioottikuuri päällä. Enkä tämmösellä kelillä taida mihinkään lähteä ajelemaan, kun ei pääkään käänny mihinkään suuntaan |O

sulla voi olla kylkiluu murtunu ton yskimisen ja rusahduksen takia. kantis käydä näyttämässä. ruokavaliolla on suuri merkitys sairastelussa. tuore valkosipuli tappaa muuten enemmän pöpjä ku yksikään antibiootti, tämän olen omin silmin kasvatusalustalla labrassa nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras kanssa:
sulla voi olla kylkiluu murtunu ton yskimisen ja rusahduksen takia. kantis käydä näyttämässä. ruokavaliolla on suuri merkitys sairastelussa. tuore valkosipuli tappaa muuten enemmän pöpjä ku yksikään antibiootti, tämän olen omin silmin kasvatusalustalla labrassa nähnyt.

Vaikka oliskin kylkiluu murtunu, niin ei kai ne sille mitään lääkärissäkään pysty tekemään. Toisaalta kyllä vois saada vähä vahvempia särkylääkkeitä. Ei vaan oo kauheen kiva raskaana syödä koko ajan monen sorttisia lääkkeitä :|

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras kanssa:

Vaikka oliskin kylkiluu murtunu, niin ei kai ne sille mitään lääkärissäkään pysty tekemään. Toisaalta kyllä vois saada vähä vahvempia särkylääkkeitä. Ei vaan oo kauheen kiva raskaana syödä koko ajan monen sorttisia lääkkeitä :|

Voihan ne ainakin todeta, et se on siinä asennossa kun pitääkin

Voi ei :/ Toi kylkikipu on niin peräsimestä kyllä. Mä oon kolme kertaa yskinyt kyljen iteltäni rikki :whistle: kertaakaan ei oo murtunut mutta pari kertaa on lihas revähtänyt ja yhden kerran oli fyssarin mukaan kylkiluu jotenkin jumissa. Sitä viimeistä keikkaa podin puoli vuotta ja söin jos jonkinlaiset lääkkeet ja ja ravasin jos vaikka missä tutkimuksissa magneettikuvista lähtien kun se kylki äityi aika ajoin niin kipeäksi, että jouduin hakemaan ensiavusta kipupiikkiä

Jos on niin kipeä että itkeä pitää ja vielä raskaana on sekä se, että on kaatunut ja kyljessä rysähtänyt, niin ei kyllä kannattaisi leikkiä kotitohtoria vaan mennä lääkäriin. Tarkistavat kylkiluut ja sikiön. Lisäksi voit saada semmoista rauhoittavaa yskänlääkettä, ettei tarvitse yskänpuuskista kärsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule:
Jos on niin kipeä että itkeä pitää ja vielä raskaana on sekä se, että on kaatunut ja kyljessä rysähtänyt, niin ei kyllä kannattaisi leikkiä kotitohtoria vaan mennä lääkäriin. Tarkistavat kylkiluut ja sikiön. Lisäksi voit saada semmoista rauhoittavaa yskänlääkettä, ettei tarvitse yskänpuuskista kärsiä.

Illalla oon kyllä menossa, yksin en nyt kyllä aio tuonne liikenteeseen lähteä taiteilemaan.

Yhteistyössä