mä en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistaa

Vieras
tätä mun elämää. oikeesti,musta tuntuu että mä romahdan. tekis mieli vaan lähtee pois ja jättää tyttö isänsä kans. ku en mä jaksa ku huutaa sille. mä en saa mun mieheltä mitään henkistä tukea, meillä ei oo mitään yhteyttä. mä en rakasta mun miestä. mä haluaisin vaan kadota johonki missä kukaan ei tunne mua

Koita nyt jotain keksiä ettet koko lapsuutta pilaa tyttäreltäsi.

Voisiko ero olla ratkaisu ja ainakin aluksi olisit etävanhempi, onko isällä ja lapsella sen verran tiivis suhde että heidän yhteiselonsa olisi mahdollista?

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

Voisiko ero olla ratkaisu ja ainakin aluksi olisit etävanhempi, onko isällä ja lapsella sen verran tiivis suhde että heidän yhteiselonsa olisi mahdollista?

ei,kun ei isä hoida lasta juuri ollenkaan. mulla ja tytöllä on tosi hyvä suhde, mä olen vaan nyt liian väsynyt.
se ressaaki että kaikki huolehtiminen jää mulle. mä en saa ite ees sairastaa yhtä flunssaa rauhassa,koska sillon mies tekee ylitöitä ettei joudu hoitamaan mua ja tyttöä!
ja tyttö aistii että äiti on väsynyt ja villiintyy vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

ei,kun ei isä hoida lasta juuri ollenkaan. mulla ja tytöllä on tosi hyvä suhde, mä olen vaan nyt liian väsynyt.
...
Missä päin asut. Mä voin oikeasti vaikka heti huomenna viedä tyttelin puistoon että saat levätä =)
Ihan oikeasti yksin sun ei tarvitse olla, ei parisuhteessa eikä sinkkuna. Apua saa ihan kaupungin kodinhoitajilta tai sitten tukiperheen muodossa.Soita heti huomenna neuvolaan tai sossuun.

Ootko yrittänyt jutella asiasta miehesi kanssa. Joskus asioiden mennessä solmuun, on vaikea aloittaa rakentavaa keskustelua, mutta ainoa tie muutokseen on kuitenkin keskustelun ja kompromissien takana..

Selvitä ensin itsesi kanssa mitä haluat ja mitkä asiat helpottaisivat teidän arkea. Sitten vaadit miehesi keskustelemaan kanssasi asioista. Ei ole varmasti helppoa, mutta uskon, että siitä se parempi arki alkaa.

Usko itseesi ja luota parempaan huomiseen.
Tsemppiä!

Yhteistyössä