Mä en jaksa enää !!

syklaaminkukka

Aktiivinen jäsen
12.04.2007
1 597
1
36
|O |O Kun mä ihan oikeasti haluaisin jo synnyttää tämän vauvan |O Lähettäkää nyt niitä kunnon suppareita tänne, että pääsen tositoimiin. Mielellään jo tänään, niin ei tarvi huomenna mennä enää neuvolaan :whistle:

Kiitos, kun sain purkautua.

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
*puuh* supistuksia sinne! Paljonkos viikkoja? :) Tsemppiä!

40+6 :headwall:

Mun esikoiseni viihtyi yksiössään rv 41+5 asti ja kuopus taas tuli niinkin aikaisin kuin 40+4 :D On se odottavan aika hiton pitkä kun la on ylitetty... Pistä pullataikina nousemaan, vanhan kansan konsti =)

Mun esikoiseni viihtyi yksiössään rv 41+5 asti ja kuopus taas tuli niinkin aikaisin kuin 40+4 :D On se odottavan aika hiton pitkä kun la on ylitetty... Pistä pullataikina nousemaan, vanhan kansan konsti =)

Mä leivoin just viime viikon lopulla pullia. Ja eilen murumarjapiirakkaa...ja tänään aleksanterin leivoksia :D Käynköhän mä vähän ylikierroksilla tai jotain :whistle:

Itse vähän mietin että kun laskettu aika on 23.12. niin voisi ehkä tavallaan vähän venähtääkin yli, josko vaikka syntyisi seuraavan vuoden puoliskolla.. :D Tuskin kuitenkaan syntyy. :whistle:

Olisi aika hassua jos päättäisikin syntyä juuri minuutteja ennen vuoden vaihtumista. :D Olisi taatusti aina luokkansa nuorin! Mutta varmaan juhlallista olisi joka vuosi juhlia synttäreitä ilotulitusten kera. ;)

Miulla oli melkein samat viikot, esikoinen syntyi rv 41+5, kahden päivän kypsyttelyn jälkeen ja kuopus yllättävän aikasin ja vielä käynnistyi itekseen rv 40+2 =)
Nii ja supparituulia ap:lle!!

Yhteistyössä