Mä en jaksa enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, onneksi ap:llä edes mielenterveysresepti valmiina niin jos se siitä. Tasapaksua ääntä, mikään ei ilostuta, suututa, kunhan vaan päivästä toiseen. Erittäin virikkeellinen ympäristö lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja niin makaa kuin petaa:
No, onneksi ap:llä edes mielenterveysresepti valmiina niin jos se siitä. Tasapaksua ääntä, mikään ei ilostuta, suututa, kunhan vaan päivästä toiseen. Erittäin virikkeellinen ympäristö lapsille.

Mitä iloa saat tästä. Kaikki nyt ei vaan ole niitä "superäitejä"niin kuin sinä. Meitä ihmisiä, nyt kun sattuu olemaan heikommilla voimilla varustettuja ja erilaisia. Elikä lapsia vaan tällaisille "supermammoille" ??

Olisit iloinen, että sinulla on kestävä psyyke ja voimia, vaikka ei empatia kykyä olekaan.

Ap:lle voimia ja jaksamista. Tv ei "supermamma"

Alkuperäinen kirjoittaja niin makaa kuin petaa:

Miel tekis tähän kirjoittaa "Ja Paskat". Minä olen syöny mielenterveysresepti pillereitä kolme vuotta. Nauran, itken ja suutun jos aihetta. Ja ääni ei oo tasapaksu, enkä kävele zombina ympäriinsä. Mistä 70-luvulta makaajan lääkitysvaikutus kokemus on. APlle tsemppiä. Päivä kerrallaan ja kerran se helpompi päivä tulee. Itse elän uusperheessä, jossa lapset on miehen ja käyn töissä ja hoidan huushollin ja lapset ja hermot menee välistä (vaikka syön mielenterveysreseptipillereitä). Ukko on koko ajan jossain töissä ja jos on kotona niin pelkästään sotkee. Mut onneks voi vedota huonoon mielenterveyteensä, kun tähän soppaan joutunut. Kun ei ne asiat ihan aina tapahdu niin kuin suunnittelee. Ihmisellä on oikeus olla heikkokin.

Yhteistyössä