Mä en jaksa enäää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaapo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaapo

Vieras
Mä en jaksa... mul on 5 lasta ja mies, koti yms kunnossa. Mut mul ei oo ketää kavereita täällä. Ollaan muutettu pohjoisesta tänne etelään noin vuosi sitten. Mies tekee paljon keikka hommaa ja mä oon kotiäiti ku kolme nuorinta vielä kotona.

Mä oon nyt niin loppu ettei sitä kai mieskään ymmärrä. monta viikkoa ollaan sairastettu: minä ja lapset, mies viikot poissa ja viikonloput kotona

En tiedä mitä teen, en jaksa edes tehdä kotitöitä yms. kunnalta ei saa kodinhoitajaa ku on ns normaali perhe. Kertokaa mitä mä teen?? Tuntuu ettei missää oo mitää iloa vaikka mun pitäis oikeesti olla onnellinen ku kaikki on kuitenki kunnossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaapo:
Mä en jaksa... mul on 5 lasta ja mies, koti yms kunnossa. Mut mul ei oo ketää kavereita täällä. Ollaan muutettu pohjoisesta tänne etelään noin vuosi sitten. Mies tekee paljon keikka hommaa ja mä oon kotiäiti ku kolme nuorinta vielä kotona.

Mä oon nyt niin loppu ettei sitä kai mieskään ymmärrä. monta viikkoa ollaan sairastettu: minä ja lapset, mies viikot poissa ja viikonloput kotona

En tiedä mitä teen, en jaksa edes tehdä kotitöitä yms. kunnalta ei saa kodinhoitajaa ku on ns normaali perhe. Kertokaa mitä mä teen?? Tuntuu ettei missää oo mitää iloa vaikka mun pitäis oikeesti olla onnellinen ku kaikki on kuitenki kunnossa...

Soitat neuvolaan ja sanot, että olet nyt aivan loppu. Kyllä niillä on pakko alkaa järkkäämään jotain apua sinulle.

En mä oo käyny, täällä kait ois se kerran viikossa. Mut jotenki tuntuu ettei sinne osaa mennä... oon niin hidas tutustumaan uusiin ihmisiin, vaikken mikää ujo olekkaan. Jotenki vaan tuntuu ettei jaksa lähtee mihinkään... huoh, jospa se tästä joskus

Itä-uudellamaalla asutaan

Missäpäin etelää asustatte? Kaverisuhteet on sellaisia, että ne on vaan itse melkein solmittava jne. Se on ymmärrettävästi työlästä ja vaikeaa. On helppoa esim.opiskeluaikana ja kouluaikana saada kavereita, mutta aikuisena se ei oikein onnistu yhtä helposti. Eiks sun miehelläkään ole kavereita??? AJattelin, että onhan niillä miehen kavereilla usein vaimoja ja tyttöystäviä. Niistä ei välttämättä aina kaikkein parhaita ystäviä tule, mutta alkuhan sekin olis. Mitä jos koettaisit hakeutua johonkin harrastusryhmiin, perhekerhoon tai muuhun.

En mä oo käyny, täällä kait ois se kerran viikossa. Mut jotenki tuntuu ettei sinne osaa mennä... oon niin hidas tutustumaan uusiin ihmisiin, vaikken mikää ujo olekkaan. Jotenki vaan tuntuu ettei jaksa lähtee mihinkään... huoh, jospa se tästä joskus

Me asutaan kymenlaaksossa. Jos ootte tossa rajalla, niin asutte jo aika lähellä. tulkaa kylään, jos on auto käytössä.

Mäkin asun Itä-Uudellamaalla. Voit laittaa yv:ä , jos rekisteröidyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
... ja mä en jaksa enää näitä "mä en jaksa enää"-ketjuja... :|

Ei sun tarvi jaksaakkaan näitä, ei näitä ole pakko lukea!!

Kerroinpa nyt vaan kerrankin miltä tuntuu. Empä olekkaan koskaan ennen tänne tuntojani purkanut.

Yhteistyössä