mä en jaksa enääää!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Miksi meille kaatuu kaikki pas.ka niskaan??? Kun kerrankin näytti vähän paremmalta kaikki menee taas päin v.ittua...
Eli mies aloitti oppisopimus koulutuksen viime kuussa ja olis saanu sen jälkeen vakituisen työpaikan kyseisestä firmasta, mutta nyt selvis että ei voi olla ollenkaan töisä tolla alalla koska hänellä todettiin diabetes...

Mä en jaksa enää tätä ainaista kituuttamista ym... Meillä ei ole enää edes autoa koska sitä ei voi katsastaa ennenkö vakuutus on maksettu ja ei sitä voi ilman rahaa maksaa.

Mä en vaan enää jaksa ja mulla ei ole ketään kelle tästä puhua ei edes hyvänpäivän tuttuja...

Itsessään jo diabetekseen sairastuminen on iso juttu. :( Ikävää, että vaikuttaa myls työpaikan hankintaan ja koulutukseen. LÖytyiskö muuta koulutusta, mistä mies olis kiinnostunut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:44 Mankell kirjoitti:
Itsessään jo diabetekseen sairastuminen on iso juttu. :( Ikävää, että vaikuttaa myls työpaikan hankintaan ja koulutukseen. LÖytyiskö muuta koulutusta, mistä mies olis kiinnostunut.

Tottakai löytyy, mutta kun motivaatio on vähän nollassa kun oli tota paikkaa ennen hakenu jo melkein 4 vuotta töitä/koulutusta eikä ole päässyt (paitsi näille parinviikon pätkä töille).. Millä on 3 latakin ja mä oon lähössä opiskelemaan syksyllä joten yhtä hel.vettiä tulee elämä olemaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:46 onneton kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:44 Mankell kirjoitti:

Tottakai löytyy, mutta kun motivaatio on vähän nollassa kun oli tota paikkaa ennen hakenu jo melkein 4 vuotta töitä/koulutusta eikä ole päässyt (paitsi näille parinviikon pätkä töille).. Millä on 3 latakin ja mä oon lähössä opiskelemaan syksyllä joten yhtä hel.vettiä tulee elämä olemaan...

siis lasta

Yhteistyössä