Mä en jaksa enään koulun opettajien säätämistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina-liina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiina-liina"

Vieras
opiskelen siis ammattikoulussa. Ja sain edellisestä tutkinnosta hyväkslukuja.

ja yks hyväksluku oli 4opintoviikkoa 10opintoviikon kokonaisuudesta, suoritettavaa siis jäi 6ov. (meidän koululla ihan käytännön hommia).

No opettaja/alan lehtori vaan säätää ja säätää.

Eli sain ensinnäkin tiedon tästä hyväksluvusta vasta tänä syksynä(vaikka olen pitkin viime vuottakin asiasta kysellyt vähän jokaiselta) ja tämänkin hyväkslukuasian sain etenemään kun laitoin rehtorille viestii asiasta. Sitten opettaja vielä väitti että ei hänelle asiasta ole puhuttu(niin eipä varmaan selan en 6kertaa).

No sit ajattelin että okei kun 1ov on suunnittelua ja 5ov valmistusta niin asai on selkee.

Mut sitten opettaja oli laittanut mut toisen ryhmän mukaan johonkin projektiin(vaikka tämän piti olla vaan vaihtoehto),eikä edes oikein kertonut että mitä se tarkoittaa minun kannaltani. Lopulta alkoi toisen opettajan kanssa vaatimaan että mun täytyykin tehä enempi tuntei jos tarve vaatii!

että vaikka mulla ois ne opintoviikot kasassa mitä pitää niin voi tulla tilanne että joudun tekee ylimääräistä.

Johon tietenkin sanoin että en suostu siihen (koska miksi tekisin turhaa työtä, ja koska minun tavoitteeni on valmistua tämän lukuvuoden aikana, eikä tehä enään ensi syksynä em.työharjoittelua, koska tarkoitukseni on jatkaa jo ensi syksynä korkeakouluun, ja minulta menisi vuosi hukkaan jos opintosuunnitelma hidastuu)

opettajat joo mutta sä ajattelet nyt vaan itseäsi!

Niin että ketähän mun pitäisi ajatella muutaku itteeni kun on omista opinnoista kyse?

ja nää opettajat piti vasta eilen palaveria siitä mikä se mun homma siinä projektissa edes olisi, vaikka oon yrittänyt sitä kysyä jo useamman viikon. ja kurssikin on jo toista viikkoo pyörimässä, ja nyt sit jos teenkin oman jutun niin tuota viime viikkoa ei lasketa mihinkään opintoihin suoritukseksi.

AAARG.

Yhteistyössä