mä en jaksa käsittää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
miestä yllättäen.

olen ollut loukkaantunut lauantaista asti sille koska se loukkas mua niin et itkin kaks päivää.
sit se on niinkun mitään ei olis tapahtunut ja kun mä haluaisin jutella niin se vetää herneet nenään.

mä olen nyt sitten lapsellinen ja tyhmä kun olen loukkaantunut.
mä en käsitä tätä. en kertakaikkiaan, siis mulla ei ole oikeutta edes loukkaantua vaikka pahalta tuntuu??!! kaikki pitäis niellä??

miks toi ei voi joskus myöntää tehneensä väärin?? miksi??
kaiken saa käännettyä mun syyks kun MÄ olen vainoharhanen ja kuvittelen kaiken ja plaaplaavitunplaa.

mun elämä on paskaa.

ja mulla on kyky saada ihmisille ihan väärä käsitys kirjoituksillani, siis kun ei teistä kun pari tunne meitä niin aina se mitä kirjoittaa ei ole koko totuus ja sen pohjalta on hankala sit kenenkään neuvoa tai auttaa, mut kunhan taas koitan purkaa näitä asioita päästäni.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Suostuisiko se parisuhdeterapiaan?
Siitä voisi olla tosiaan hyötyä.

Jos ei tule ollenkaan vastaan niin millä ihmeellä sä koskaan saisit asioita selvitettyä. :/

siis juuri tuo kun se ei tule vastaan, hermostuu heti.
mä täältä jo tänään kyselin mistä hakea apua, mut kun miehelle asiasta mainitsin niin se otti hirveet pultit. se on aina ollu sellanen ihminen et omat asiat ei kuulu muille, varsinkaa ihan tuntemattomille.. huokaus.

Tota....miehesihän on selkeästi paska sinua kohtaan...ja niin se tulee kai jatkossakin olemaan, koska annat sen olla. Näin asian näen, vaikken teitä tietenkään tunne.

Ajattelen asian niin, että miten annat itseäsi kohdella, siten sinua kohdellaan.

Mä jo siinä sun ekassa ketjussa kerroin, että oisin nostanut shown pystyyn...sä vaan lähdit ymmärtääkseni hiljaa pois. Sä tietyllä tapaa nielit ja alennuit. Mua ei koskaan ole yksikään mies juuri huonosti kohdellut, sillä olen pannut hommalle aika nopeasti stopin.

Teininä silloinen miesystäväni löi minua. Minä puolestani varastin hänen autonavaimensa (ettei pääse jätkä karkuun) ja vedin turpaan niin paljon, kun kädestä (ja jaloista) lähti. Eipä enää ikinä lyönyt toista kertaa. Sanoi pelänneensä jumalattomasti ja se oli tarkoituskin.

Nyt aikuisiässä tapailin miestä, joka oli alkoholiin menevä. Kolme viikonloppua katselin sivusta, kun petti lupaukset ja lähtikin baanalle. Neljättä ei tullut, sillä pistin miehen kiertoon ja hankin uuden tilalle. Voi sitä rakkaudentunnustusryöppyä, mitä sieltä tuli, mutta eipä juuri napannut.

Yhtä tapausta piiritin 7kk, kunnes meikäläiselle riitti. Mikäli mies ei pysty sitoutumaan, niin antaa olla. Ilmoitin että heippodej ja otin ritolat. Ja jälleen mies parkui perääni ja lupasi taivaat ja maat. Eipä vaan enää kiinnostanut.

Tällä haen sitä, että niin kauan, kuin olet se kiltti, piipittävä parkuva itikka, jonka voi lakaista maton alle, niin niin kauan olet kynnysmattona. Arvosta itseäsi enemmän ja nouse pystyyn. Pistä mies hetkeksi ulkoruokintaan tai tee jotain muuta normista poikkeavaa ja radikaalia, jolla saat miehen leuan kopsahtamaan lattiaan. Älä ole se alistuva, vaan näytä, ettei sua kohdella, kuin paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
siis juuri tuo kun se ei tule vastaan, hermostuu heti.
mä täältä jo tänään kyselin mistä hakea apua, mut kun miehelle asiasta mainitsin niin se otti hirveet pultit. se on aina ollu sellanen ihminen et omat asiat ei kuulu muille, varsinkaa ihan tuntemattomille.. huokaus.

Sinänsä tuttu tunne kun oon itse vähän samanlainen, mies on aikoinaan ehdottanut samaa mutta mä koin sen vastenmieliseksi, pystyttiin kuitenkin puhumaan kaikki asiat halki ja selvittiin.
Että siinä mielessä ymmärrän sun miestä, voi olla niin vieras ja vaikea ajatus, mutta eihän tuo voi noinkaan jatkua ettet saa purkaa sydäntäsi ilman että toinen vetää siitäkin pinnat. :(

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tota....miehesihän on selkeästi paska sinua kohtaan...ja niin se tulee kai jatkossakin olemaan, koska annat sen olla. Näin asian näen, vaikken teitä tietenkään tunne.

Ajattelen asian niin, että miten annat itseäsi kohdella, siten sinua kohdellaan.

Mä jo siinä sun ekassa ketjussa kerroin, että oisin nostanut shown pystyyn...sä vaan lähdit ymmärtääkseni hiljaa pois. Sä tietyllä tapaa nielit ja alennuit. Mua ei koskaan ole yksikään mies juuri huonosti kohdellut, sillä olen pannut hommalle aika nopeasti stopin.

Teininä silloinen miesystäväni löi minua. Minä puolestani varastin hänen autonavaimensa (ettei pääse jätkä karkuun) ja vedin turpaan niin paljon, kun kädestä (ja jaloista) lähti. Eipä enää ikinä lyönyt toista kertaa. Sanoi pelänneensä jumalattomasti ja se oli tarkoituskin.

Nyt aikuisiässä tapailin miestä, joka oli alkoholiin menevä. Kolme viikonloppua katselin sivusta, kun petti lupaukset ja lähtikin baanalle. Neljättä ei tullut, sillä pistin miehen kiertoon ja hankin uuden tilalle. Voi sitä rakkaudentunnustusryöppyä, mitä sieltä tuli, mutta eipä juuri napannut.

Yhtä tapausta piiritin 7kk, kunnes meikäläiselle riitti. Mikäli mies ei pysty sitoutumaan, niin antaa olla. Ilmoitin että heippodej ja otin ritolat. Ja jälleen mies parkui perääni ja lupasi taivaat ja maat. Eipä vaan enää kiinnostanut.

Tällä haen sitä, että niin kauan, kuin olet se kiltti, piipittävä parkuva itikka, jonka voi lakaista maton alle, niin niin kauan olet kynnysmattona. Arvosta itseäsi enemmän ja nouse pystyyn. Pistä mies hetkeksi ulkoruokintaan tai tee jotain muuta normista poikkeavaa ja radikaalia, jolla saat miehen leuan kopsahtamaan lattiaan. Älä ole se alistuva, vaan näytä, ettei sua kohdella, kuin paskaa.

mä en halunnut nostaa meteliä siellä juhlissa, olisin tehnyt itsestäni pellen ja pilannut muidenkin fiiliksen.

mä olen elänyt avoliitossa alkoholistin kanssa joka mätki turpaan ja joi kaikki rahat. yks ex istuu tällä hetkellä linnassa jotain huumetuomioo, en oo tarkemmin tietoinen asiasta. yks oli totaalinen narsisti ja sit oli viel lapseni isä joka oli sairaalloisen mustasukkanen ja kahlitsi mut kotiin kunnes kerran lähdin ja lujaa.

nykyinen mieheni on nähnyt kaikki nuo edelliset suhteeni mun parhaana ystävänäni ja joka erossa auttanut mua muuttamaan.

mä en ole mikään piipittävä itikka joka vaan alistuu kaikkeen, mut tää on todella monimutkanen kuvio ja mä rakastan mun miestä.
äh, en osaa laittaa ajatuksia sanoiks.

Ikävä tilanne.
Mutta edelleen, mä olen sitä mieltä, että sun täytyy joko hyväksyä tämä tilanne & hyväksyä että mies on tuollainen, tai sitten heivata mies pihalle. Itkeminen ei tilannetta muuta, ja jos mies ei kerran suostu keskustelemaan tai edes ajattelemaan että hänessä & hänen tavassaan toimia voisi olla jotain parannettavaa, niin en mä näe muutakaan ratkaisua asiaan.

en mä enää halua sitä kertoo, mulle riitti viimekertaset kommentit kun kerroin asiasta. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

No voi! :hug: Toivottavasti miehes kuitenkin tajuaa tehneensä/sanoneensa jotain todella tyhmää ja saatte edes keskusteltua.. :|

nyt rakas mieheni tuli ystävällisesti ilmoittamaan mulle että hän ei jaksa tollasta katsella, koita vähän miettiä käytöstäs niin on kaikilla parempi olla :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

siis MMITÄHHH??!! :o |O

mä meen nyt vetää kartongin tupakkaa putkeen tähän fiilikseen.

nyt rakas mieheni tuli ystävällisesti ilmoittamaan mulle että hän ei jaksa tollasta katsella, koita vähän miettiä käytöstäs niin on kaikilla parempi olla :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

No mä en oikeasti käsitä ihmisiä jotka marttyrimaisesti mököttää päiväkauseja

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:

No mä en oikeasti käsitä ihmisiä jotka marttyrimaisesti mököttää päiväkauseja

mökötys on murrosikäisen keino "kommunikoida" eli sellanen aikuinen, joka vetää mykkäkoulua, ei ole kasvanut koskaan aikuiseksi.

Yhteistyössä