Mä en jaksa mun aviomiestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I can`t breath...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I can`t breath...

Vieras
Se ei tee kotona mitään... Nukkuu, heittelee vaatteita.. se ei osaa tehdäruokaa, ei tiedä miten pesukone toimii... Hoh. Lpasen kanssa touhuu paljon, mikä on todella hyvä... Mutta tuntuu että olen yksinhuoltajana täällä...
Valittaa kun itse saan rahaa vain 708e kk kun opiskelen, ja ihmettelee miks mun rahat ei riitä mihibkään.. ja nyt otti oikeuden pois yhteisistä' tileistä.. etten voi ottaa edes rahaa sieltä ruokaan, lapsen vaatteisiin tms...

Eli käytännössä joudun pyytämään häneltä rahaa, jos tarvii auto tankata tai jääkaapista uupuu jotain.. itse ei osta kun leipää ja juustoa... Osaa makaroonit keittää ja jauhelihan paistaa, siinä se.

Vi*tu mä en rupee mieheltäni viikkorahaa pyytämään.. se on varma. Yksinhuoltajana pärjäisin paremmin, ja saisin sisäisen rauhan itselleni

:o Siis oikeesti miten pystyy ottaan sulta oikeudet yhteiseen tiliin.Niin ja ennen kaikkea miksi suostut.
Mä ennen vaavin syntymää olin osan aikaa khh tuella ja sain sen verran.Ei tuo mies multa evännyt oikeutta ruokaan ja lasten vaatetukseen.
Nytkin oon melkein mini ärahalla ja silti meillä on yhteiset rahat.Lapsilla ruokaa ja vaatteita.

Niinpä... en tajuu itekään. mä oon niin loppu.. lapseni kiukutteli aamulla, ja itselleni tuli tosi paha mieli.. kun vein sen tarhaan niin itkin.. olen työharjottelussa nyt ja teen pitkää päivää kaupassa.. kauhee ikävä, ja kurjamieli jäi.. sit kaiken kukkuraks ajoin autolla pihalla olevaan rautatolppaan, et huoltomies tuli irrottaan koko puskurin/teippaamaan.. kiinnostus kymppi lähtee töihin...
Kaikki menee päin perset..

äijä vahtii facebookissa olemistani, vaikkei mul mitää salattavaa.. kenelle laitan tekstiviestii.. ja plaa plaa... tuntuu ettei mul olis kotona mitään arvoa... teen kaiken, YKSIN, ja koskaan en saa kiitosta.
Itkettää vaan....

Ei kukaan yksinään voi ottaa oikeutta toiselta pois tililtä. Olet antanut joko suostumuksen, tai tili on ollut alunperinkin vain miehen nimissä ja sulla on ollut vain käyttöoikeus, mutta ei mitään muuta oikeutta.

Jos miehes makaa vaan kotona, niin saako se sitten jostain rahaa?

Kannattaisko ensin vaikka ihan KESKUSTELLA miehesi kanssa? Ihan rauhallisesti, ilman erouhkailuja ja kertoa miltä sinusta tämä arki tuntuu (ja kysyä mieheltä, mitä mieltä nykymenosta).

Juu kyllä olen hänelle maininnut asiasta, että meidän elämä ei ole ihan normaalia.. ei tämä ole avioliitto vaan enemmänkin kaverisuhde.. koska meillä ei seksiäkään ole ollut valovuosiin. Tileistä sen verran että yhteiset tilit ollut alusta asti, siksi että saan ostettua lapselle vaatetta yms.. mun rahoista ei paljon elämiseen jää, koska yritän minäkin maksaa laskuja niin paljon kuin voin.. ja kun olen maksanut ei paljon rahaa jää. Kun pyydän häneltä rahaa, niin sanoo vaan että Mitäs tuhlasit rahasi..!!

Mitä vatun tuhlaamista se on, jos maksan laskuja, ja tankkaan autoa et pääsen 112km päiväs kulkemaan jokapäivä... :O
Kirjoitin miehelleni kirjeen viimeviikolla, ja kerroin siinä miltä musta tuntuu, ja etten voi hyvin kun asiat näin.. hän ei ole mikään puhuja tyyppi, joten ajattelin että se olisi hänelle helpompaa lukea mun ajatuksia kirjeessä. Ei kommentoinut siihenkään mitään.. luki sen mutta asiasta ja asioista ei olla puhuttu.
Olen hienovaraisesti koittanut saada tätä pyörää pyörimään johonkin suuntaan.. yksin vaan en voi avioliittoani pelastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Kannattaisko ensin vaikka ihan KESKUSTELLA miehesi kanssa? Ihan rauhallisesti, ilman erouhkailuja ja kertoa miltä sinusta tämä arki tuntuu (ja kysyä mieheltä, mitä mieltä nykymenosta).

Mä en millään jaksa uskoa että AP EI olisi miehelle noista asioista maininnut. Selvästi loppuun palaneen naisen tekstiä, turhautunut kun tilanne pysyy muuttumattomana.

Juu.. en oo koskaan missään vaiheessa edes purunut erosta, tai uhkaillut sillä.. olen vaan hienovaraisesti viitannut aiheeseen.. "tää ei voi jatkua näinkään..." eli mitä tehdään. ei puhu mitään.. istuu koneella, tai nukkuu. Itse en ole saanut nukkua kun lapsi syntyi... mulla ei kuulemma ollu oikeutta siihen kun olin VAAN KOTONA LAPSEN KANSSA. tätä ollu jo kolmevuotta.. lapsemme siis kolme.
Ja kun olen ollut jossain kaupassa iltapäivällä ja tulen takaisin mies nukkuu ja kuorsaa, ja lapsi kattelee yksin pikkukakkosta... eikä mies edes herää... se hiukan huolestuttaa. Tottakai mussakin on vikaa... riitaan ja huonoon suhteeseen tarvitaan aina kaksi. mutta kun jos toinen ei tikkua ristiin laita missään asiassa, niin en mä voi yksin tätä työtä tehdä...

En todellakaan mennyt naimisiin erotakseni. Mä haluisin huolehtii itsestäni lapsestani... omasta kodistani. En passata miestä siinä sivussa... se väsyttää mua.

Onko miehesi kunnossa? Onko masentunut tjms.? Miten voi tienata rahaa jos vain on kotona jatkuvasti....????

Laita mies tutkimuksiin, vai onko ollut aina tuollainen? Jos on ollut aina, niin tuskin muuttuu toisenlaiseksi ja voi vain miettiä, että miksi olet tuollaisen miehen alunperinkään huolinut.

Alkuperäinen kirjoittaja PSI:
Onko miehesi kunnossa? Onko masentunut tjms.? Miten voi tienata rahaa jos vain on kotona jatkuvasti....????

Laita mies tutkimuksiin, vai onko ollut aina tuollainen? Jos on ollut aina, niin tuskin muuttuu toisenlaiseksi ja voi vain miettiä, että miksi olet tuollaisen miehen alunperinkään huolinut.

Juu töissä hän on kyllä. tienaa ihan kivasti. mutta ihmiset vaikka käyvätkin töissä, osallistuvat kotonakin johonkin, eikä odota et muija tekee kaiken nokan eteen. Aina hän on kai tollanen ollut... ei osaa oikeen arvostaa.
ehkä hyppäsin suhteeseen liian nopeasti silloin.....
On aina sanottu et pariskunnan tulisi olla erilaisia niin suhde toimii.. mun mielest se ei ehkä oo niin...
Jos hirveen erilainen toisen kans, niin zoronoo.. hällä kun ei juurikaan sosiaalista elämää.. eikä edes halua sellaista. Haluaa maata vaan sohvalla.

Ihan kunnossa se on.. se on vaan luonteeltaan hiljainen, ja epäsosiaalinen.

jaksamista.. ei kuullosta kyllä normaalilta tuo... ja tottakai molemmissa on vikaa.. mutta niistä pitää keskustella. olet näköjään yrittänytkin... mutta jollei toinen asiaan huomioi mitenkään.. kannattaa miettiä... seuraavaa siirtoa. yksin ei tosiaan voi avioliittoa pelastaa. Halit! <3

Yhteistyössä