Mä en jaksa tätä raskauspahoinvointia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Mulla on koko ajan aivan kamala olo...Ällöttää ja oksettaa, mutta kuitenkaan en oo vielä oksentanu.Rakausviikkoja takana noin 8 ja huomenna eka neuvola...Töissä on kamalaa olla kun koko ajan paha olo ja illat makaan kotona pahaa oloa potien.Väsyttääkin kamalasti ja ainoa suht ok asento on olla makuu-asennossa.
Esikoista odottaessa voin todella mainiosti ka kuntoilinkin loppuun asti.Nyt urheilukin on jäänyt kun koko ajan oksettaa...Mä en oikeesti kohta jaksa!Viime yönäkin itkin kun tää on niin rankkaa...

lisään vielä että raskaus on toivottu ja kaikki asiamme muuten ihan hyvin...Jotenkin kuitenkin alkaa kaduttamaan koko lapsen saaminen jos koko raskausaika onkin tälläistä.

Mulla oli keväällä raskaus alullaan, ja pahoinvointi pahimmillaan. JA se väsymys...ihan järkkyä. EI sitä meinaakaan jaksaa :( , mutta onneksi se yleensä helpottaa jossain vaiheessa. Pitäskö sun hakea vähäks aikaa sairauslomaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Mulla on koko ajan aivan kamala olo...Ällöttää ja oksettaa, mutta kuitenkaan en oo vielä oksentanu.Rakausviikkoja takana noin 8 ja huomenna eka neuvola...Töissä on kamalaa olla kun koko ajan paha olo ja illat makaan kotona pahaa oloa potien.Väsyttääkin kamalasti ja ainoa suht ok asento on olla makuu-asennossa.
Esikoista odottaessa voin todella mainiosti ka kuntoilinkin loppuun asti.Nyt urheilukin on jäänyt kun koko ajan oksettaa...Mä en oikeesti kohta jaksa!Viime yönäkin itkin kun tää on niin rankkaa...

hei,kohtalotoveri...mä just samasaa jamssa viikkoja on nyt 11...mutta olen ihan väsynyt tähän kamalaan oloon..mitään ei pysty tekemään,koko ajan tekee pahaa....sama oli mulla että eka raskaus meni ilman mitään tällasta...nyt on sitten senkin edestä...
vimat on ihan kaikki ja kovin kauan ei jaksa enää kun nyt on jo kohta 2kk ollut tämmöstä....

Kiva kuulla et on kohtalotovereitakin, tosin tälläistä oloa en toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään.
Miten työnantajat suhtautuu jos joutuu oleen pois raskauspahoinvoinnin takia?Mä en oo vielä kertonu koko raskaudesta työpaikallani, mutta voihan se olla et ovat sen jo arvanneet...
Mieskään ei taida täysillä ymmärtää kuinka paha mun on olla.Mä kun normaalisti olen niin älyttömän energinen..masentavaa tämmöinen.

Voi sua! Toivottavasti helpottaa!!! Itse antaisin mitä vaan, että oisin raskaana ja ottaisin kyllä ihan kaikki pahoinvoinnit ja tukalat oltavat vastaan.

En tarkottanu että et saisi valittaa tms... vaan toivon niin kovasti että olisin taas raskaana... ensimmäinen kun meni kesken.

Kokeilkaa pahoinvoijat multitabsin Raskaus sarjan INKIVÄÄRIKAPSELEITA!!! Edellisessä raskaudessa olin alussa sairaslomalla pahoinvoinnin vuoksi, tässä raskaudessa yökkiminen alkoi jo rv4, aloin syömään kapseleita rv6 ja helpotti ihan oikeesti!! Oksentelu loppui kokonaan, pieni iltapäiväpahoinvointi vaan jäi!!

Yhteistyössä