K
"kitkat"
Vieras
Olen vuoden verran kärsinyt selkä/hermokivuista, en pysty kävelee kaupalle tms. koska sinne on matkaa yli km. kun hävuää voimat oikeasta jalasta ja se pettäisi sitten alta. Minulla ei ole ajokorttia koska aiemmin ajattelin että kävellen ja julkisilla kulkuneuvoilla pääsee. Oli tarkoitus ajaa ajokortti kun saa päästyä työelämään ja pistettyä rahat sivuun. En tullut ajatelleeksi että voisin 30v vammautua niin että en pääse edes kauppaan, ilman autoa. taksi maksaa liikaa.
Mies ei ymmärrä että pää hajoaa kotona oloon, tänäänkin sanoin kklo 15 että en jaksa olla kotona haluun johonkin pois. Mies ei reagoinut asiaan mitenkään! sillä olis mennyt
10minuuttia mun kauppaan viemiseen. Mut kun ei viitsinyt. niin että en nyt sitten tänäänkään päässyt kuin kusettaa koiran lähi metsään. Joku voi sanoa että eihän se yt niin vakavaa ole,mutta kyllä se on, kun tilanne jatkuu päivästä toiseen eikä mies viitsi viedä kauppaan ja taksiin ei viitsi tuhlata rahaa,eikä voi. koenolevani vankilassa kotona
jos olis rahaa ajaisin ajokortin ja ostaisin auton... vaan kun kaikki raha menee ruokaan ja välttämättömiin laskuihin
Mies ei ymmärrä että pää hajoaa kotona oloon, tänäänkin sanoin kklo 15 että en jaksa olla kotona haluun johonkin pois. Mies ei reagoinut asiaan mitenkään! sillä olis mennyt
10minuuttia mun kauppaan viemiseen. Mut kun ei viitsinyt. niin että en nyt sitten tänäänkään päässyt kuin kusettaa koiran lähi metsään. Joku voi sanoa että eihän se yt niin vakavaa ole,mutta kyllä se on, kun tilanne jatkuu päivästä toiseen eikä mies viitsi viedä kauppaan ja taksiin ei viitsi tuhlata rahaa,eikä voi. koenolevani vankilassa kotona