Mä en jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mä en pysty syömään oikeastaan mitään, tätä on jatkunu nyt yli 3 viikkoa, pää on joka päivä niin kipeä, ettei enää illalla meinaa sohvalta ylös päästä ja jos nousen seisomaan oksennan heti ja väsymys on aivan valtava |O Yritä nyt sitte tässä hoitaa kahta flunssaista lasta, suunnitella häitä, huolehtia kodista ja käydä vielä välillä töissäkin :| Toivottavasti tämä loppuu pian, ettei tarvi koko raskautta elää tämmösenä :kieh: Nämä päänsäryt on alkanu n. 4vk sitten, eikä mikään lääke auta, eikä niitä oo oikeen mukava koko ajan napsia :/

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no tuosaa olossa mä en kyllä miettis etes mihinkää töihi menoo :/
ei muuta ku saikkua vaa,ei sinne töihi mikää pakko sairaana oo mennä! :)

Ei edes kehtaa koko ajan olla poissa. Ensin olin itte kauan flunssassa, sitte olin poikien kanssa kotona ku ne oli kipeänä ja nyt sitte tämä :headwall: Mutta eipä musta paljon oo sielä hyötyä, ku istun koko ajan vessassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
no tuosaa olossa mä en kyllä miettis etes mihinkää töihi menoo :/
ei muuta ku saikkua vaa,ei sinne töihi mikää pakko sairaana oo mennä! :)

Ei edes kehtaa koko ajan olla poissa. Ensin olin itte kauan flunssassa, sitte olin poikien kanssa kotona ku ne oli kipeänä ja nyt sitte tämä :headwall: Mutta eipä musta paljon oo sielä hyötyä, ku istun koko ajan vessassa :D

no kehtaat hemmetti!! :D
ethä nää lintsaa jos sairauden takii oot pois!
mä en potis ollenkaa huonoo oloa tuon takia ;) sairastumisille kun ei mitää voi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Voi ei :hug:
Voimia sulle! Joko tiedät tuleeko yksi vai kaksi?

Ei vielä tietoa :D Mä en ikinä voinu kuvitella, että raskaudet on näin erilaisia. Poikia odottaessa oksensin ihan muutaman kerran joskus rv 15 liepeillä ja söin koko ajan kuin hirvi :headwall: Muutenkin olin tosi hyvässä kunnossa, nyt sitte on koko ajan mielettömän kamala olo :'(

ei päänsärkyä mutta 2-3 viikkoa oksensin putkeen aamusta iltaan ja laihduin ja väsyin.onneksi se oli ohimeneväääää!voihan se päänsärky johtua siitä jos ei mikään pysy sisällä,verensokerit romahtaa. varmaan kannattaa kysyä jo neuvolasta apua, aika kauan oot päänsärkyä kestänyt!

Yhteistyössä