Mä en jaksa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
En vaan jaksa :( Mä oon epäonnistunut, huono, surkea, lihava, ruma, kamala, hullu, sairas, kaikkea. Mun pitäis kai antaa oikeesti lapset isilleen ja kadota niitten elämästä. Mä en vaan osaa enkä pysty. Mihinkään.

Itkettää vaan. Näin paska äiti oon. Itken lasteni edessä kun ei musta muuhunkaan ole.

Onko susta pitkään tuntunu tuolta? Jos on, olis varmaan aihe käydä lääkärissä ja hankkia mielialalääkitys. Et kai oikeesti halua lapsia isälle?!

Ei ne lapset mua kaipaa, niillä on parempi muualla. En mä osaa olla hyvä äiti enkä kasvattaa. Mä oon yrittänyt niin kovasti, mutta epäonnistunut täysin. Mitä hyödyttää enää jatkaa? mun voimat on lopussa.

Mulla on takana ihan helvetillinen elämä, mä olen taistellut kaikki nämä vuodet lasten takia. Mut se on ollut ihan turhaa, joten parempi luovuttaa. Välillä on kaikki ihan ok, mutta välillä, niinkuin tänään, todellisuus iskee vähän turhan lujaa päin näköä.

:hug:

Et varmasti ole noin huono. Sä olet paras mahdollinen äiti omille lapsilles ja ne rakastaa sua, kysy vaikka niiltä :heart:

Ootko kenties yh? Arjen uuvuttama, turhautunut, väsynyt ja ahdistunut?

Muista, että ikinä ei ole oikea aika luovuttaa, ei sillon, kun puhutaan lapsista.
Jaksamista!

Ystävä hyvä, taidat olla masentunut.

Sun kannattaa hakea apua itsellesi.
Ota yhteyttä vaikkapa neuvolaan, sos-kriisikeskukseen, seurakunnan diakoniin tai sosiaalitoimistoon, varaa aika ja kerro reilusti tilanteestasi.

Sitä kun on allapäin, niin kaikki näyttää ja tuntuu vielä paljon pahemmilta kuin ne ovat.

Kyllä apua on saatavilla, ja toipuminen on mahdollista!

Hyvää kevättä Sinulle, rakas lähimmäinen.

Ystävä hyvä, taidat olla masentunut.

Sun kannattaa hakea apua itsellesi.
Ota yhteyttä vaikkapa neuvolaan, sos-kriisikeskukseen, seurakunnan diakoniin tai sosiaalitoimistoon, varaa aika ja kerro reilusti tilanteestasi.

Sitä kun on allapäin, niin kaikki näyttää ja tuntuu vielä paljon pahemmilta kuin ne ovat.

Kyllä apua on saatavilla, ja toipuminen on mahdollista!

Hyvää kevättä Sinulle, rakas lähimmäinen.

Yhteistyössä