Mä en jaksa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt"

Vieras
Mä en jaksa enää mun lapsia. Mulla ei ole yhtään hermoja niille, hermostun pienemmästäki. Oon tosissani miettinyt et häippäsen ja jätän lapset ja miehen. Mä voisin lähtä ihan minne vaan, kuhan pääsis pois. Joka päivä huomaan miettiväni et pystyisinkö siihen... Mä en vaan enää jaksa tätä kotona olemista ja omaa työttömyyttä.

Kunnon irtiotto voisi auttaa. Etkö voisi järjestää itsellesi lomaa vaikka viikoksi? Siinä ajassa saisit varmasti ajateltua asioita, kerättyä voimia ja varmaan ehtisi jo lapsia tulla ehkä ikäväkin?

Ainahan sitä vois yrittää, mut mihin lapset hoitoon miehen koulussa olon ajaksi... Eivät kuitenkaan ole tarhassa kun itse olen työttömänä. Voi kun onnistuiskin... Mutta vaikka lapset ovat olleet pe-su hoidossa mummolassa niin joka kerta haluttomimmin haen ne pois. Inhottavaa :(

Onko väsymyksesi todellinen syy ne lapset vai se oma riittämättlömyyden tunne muuten?
Loma on siitä hyvä ajatus, että ehtii mitiiä, mikä on se oikea ongelma, miksi ne lapset niin rasittaa, mutta jos esim. hoitaisit ensin työksesi päivän jonkun muun lapsia, jaksaisitko sitten paremmin elämääsi, kun se työttömyys olisi poissa? ja jos taas toisaalta nyt jo ne lapset uuvuttaa, millä jaksaisit sitten, kun ensin pitäisi olla päivä töissä ja illalla olisi vielä ne lapset!

Mä oon maailman surkein siivoamaa, mutta kun se on pakko tehdä, mä leikin sellaista ajatusleikkiä, että mun työtä on siivota jonkun koti, ja homma sujuu paljon paremmin. Omasta arjesta tulee paljon jännempää, kun leikkii olevansa töissä!

Yhteistyössä