mä en kehtaa mennä lääkäriin kun on niin monta asiaa mistä pitäs mennä:( ei liity possuun!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
toisesta silmästä sumenee välillä näkö
päätä särkee
kädet puutuu
kädet tärisee

vatsa reistailee ripuloi ja välillä kovalla ja päivittäin kipeä
oksettaa välistä niin että ei voi syödä.

en kehtaa mennä valittaan niin monesta asiasta.

kävin jo vatsasta kerran valittamassa jaotettiin läjä verikokeita missä kaikki ok. käsikopelolla lääkäri totesi ärsyntyvä suoli tms.. en edes muista mikä se nyt oli.
en vain oikeen tiedä uskoakko.
toisaalta niskakin on jumissa joten voi vaikuttaa tohon käsiin ehkä? en tiedä voiko..hmm

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Siis sehän on ihanteellista lääkäriajankäyttöä tuollainen, kaikki yhteen syssyyn!
Sanot vaikka aikaa varatessasi syyksi: monia epämääräisiä oireita.

kiitos vinkistä.. noin taidan tehdäkkin. sitä kun olen tässä miettinyt mitä sanon vastaan otto virkailijalle kun kysyy mikä vaivana:) nolo luetella tollanen litania.

Samaa minäkin miettinyt. Mietin jo sitä, että mitä ajanvarauksessa sanoa, kun kysyvät kuitenkin että miksi varaan aikaa.
Mulla myös päänsärkyä, lonkka ja polvi kipuilee, huimausta, kasvojen puutumista, pahoinvointia, väsymystä ..... eikä siinä edes vielä kaikki...
Siksi on ajan varaaminenkin jäänyt, vaikka oireita ollut jo loppukesästä saakka.

mie oon kans miettinyt, että onnistuuko varata lääkäriaikaa, jollon katottais kaikki kerralla kuntoon.
oon muuttanut toiselle paikkakunnalle ja pitäs lekurissa käydä: verenpainetaudin, rinnassa olevan fibroadenooman ja parin mieltä painavan luomen takia.. oli mulla vielä joku muukin, mut en muista mikä.. :ashamed:

Yhteistyössä