Mä en keksi mitään ratkaisua... (tapaamisista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Eli poikien isä asuu jossain monen sadan kilometrin päässä. Käy täälä äitinsä luona n.3kk välein ja hakee lapset sinne tapaamisiin, yleensä yöksi tai kahdeksi yöksi. Välissä on aina vähintään se kolme kuukautta, jonka aikana isästä ei kuulu mitään! Neljän edellisen tapaamiskerran jälkeen toisella pojalla alkaa aina pissavanhingot ja ne jatkuu vähä päälle viikon ja sitten loppuu kokonaan. Sama toistuu joka tapaamisien jälkeen.
Oikeastaan isä on niille kokonaan outo, ku näkevät n. 8päivää vuodessa :o Mä en ainakaan halua enää poikia päästää sinne isän luo, lapset olis monen sadan kilometrin päässä täysin oudon ihmisen luona :/ Mä ajattelin, että jos mentäis nyt niin, että voi hakea poikia päiväksi, mutta aina yöksi kotiin. Katotaan sitte, jos nuo pissaongelmat helpottuu. Ja ennen yökyläilyä pitäis kyllä yhteydenotto ja tapaamiset lisääntyä. Noissa tapaamisissa on ollu vaikka mitä ongelmia tässä 2,5v aikana ja näyttää vaan jatkuvan, onneksi ei niin pahoina kun ennen :o
Kuinka te mun tilanteessa tekisitte?

No etkö sinä voi viellä ex anoppilassa kyläillä että se on tuttu paikka pojille, itseäni aatellen varmasti kävisin miehen sukulaisissa kylässä lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mielestä tuo pissailu on kyllä selkeä hälytysmerkki jostain ei-kivasta. ottaisin kyllä selkoa heti mistä.. :|

Mä tiedän mistä se on voinu alkaa ja se on tapahtunu viime kesänä. Silloin oli pitkä paussi tapaamisissa, kun en poikia antanu sinne... Nyt eri tilanne, ku menevät tuonne mummolaan tapaamisiin, eli vaaraa ei ole... Mutta lapset muistaa ja varmaan jotenki jännittävät, vaikka kumminki isää ikävöivätkin. Sossuun mä oon soittanu jo monta kertaa, eikä sieltäkään saa minkäänlaista vastausta... ainoastaan sen, että mun on pakko päästää pojat tapaamisiin :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No etkö sinä voi viellä ex anoppilassa kyläillä että se on tuttu paikka pojille, itseäni aatellen varmasti kävisin miehen sukulaisissa kylässä lasten kanssa.

No en taida olla kauheen tervetullut sinne, enkä kyllä menisikään. Niille on luvattu, että saavat hakea poikia koska haluavat, mutta niillekin tuntuu riittävän se kerran kolmessa kuukaudessa tapaaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No en taida olla kauheen tervetullut sinne, enkä kyllä menisikään. Niille on luvattu, että saavat hakea poikia koska haluavat, mutta niillekin tuntuu riittävän se kerran kolmessa kuukaudessa tapaaminen.

Lasten vuoksi kannattaisi kyllä pitää yhteyttä vaikkei ne susta piittaisikaan.

Yhteistyössä