MÄ EN KESTÄ ENÄÄN.... KM:STA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sen kokenut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sen kokenut

Vieras
Eli pari viikkoa sitten keskeytynyt keskemeno joka siis "poistettiin" lääkkeellisesti.
sain mifegynen ja 2pvä 2kpl cytoteceja. raskausviikkoja piti olla 10+1 mutta niitä olikin 8+3.

Nyt vuotoa jatkunut koko ajan, siteitä menee useita päivässä, hyytymiä ja jotain kappaleita tulee ulos edelleen, lisäksi alavatsa kipeä / pinkeä.
en jaksa tätä koko aikaista verenvuotoa, lisäksi huolestuttaa mahtaako olla normaalia että vielä parin viikon päästä tulee noita hyytymiä tms. ulos ja veren vuoto suht runsasta...särkylääkkeitä joudun kipuun syömään, kun alavatsaa jonottaa.
minulla ennenstään yksi poika, jälkitarkastus aika on, mutta siihen viellä viikko muistaakseni....

vuoto ei haise. soitin päivystykseen, jossa sanoivat että, odota jäkitarkastukseen, kun vuoto kerran ei haise...
kuumetta ei ole, mikä myös voisi viitata tulehdukseen.

kuinka kauan muilla ollut vatsa kipeä ja tullut hyytymiä keskeytyksen/keskenmenon jälkeen...?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mulla valui iäisyyden, tai no, kolmisen viikkoa, mutta iäisyydeltä se tuntui...

Mutta ei kyllä ollut kipuja. :/

tuliko sinulla myös noita hyytymiä? olen ollut kovin huolissani ja ihmettelin päivystyksen huoletonta asennetta.
voisikohan tämän vuodon kesto johtua siitä että raskaus oli todellisuudessa JO yli 8vko (vaikka piti olla reilu 10)....

inhottaa kun ei pääse edes uudestaan yrittämään kun vuoto kestää vaan...

No mulla kun oli kohtutulehdu niin kivut oli helvetilliset, ei se kyllä se vuoto haissu miltään..

Nii, jos lääkkeellistä tyhjennystä on tehty niin eikös niitten pitäs pikkusen paremmin ottaa asiaan kantaa?
Soita uudestaan ja sano ettei tuu elämää

eli pari viikoa sitten annettiin lääkkeet ja vuoto siitä asti jatkunut. sikiöllä ei ollut ultrassa sykettä ja kehitys jäljessä. ei tullut itekseen pois joten "keskeytys" lääkkeillä.

kivut ovat kuin menkkakipuja, välillä tulee niinkuin supistuksia ja sitten tulee hyytmiä ja riekaleita...

Alkuperäinen kirjoittaja sen kokenut:
eli pari viikoa sitten annettiin lääkkeet ja vuoto siitä asti jatkunut. sikiöllä ei ollut ultrassa sykettä ja kehitys jäljessä. ei tullut itekseen pois joten "keskeytys" lääkkeillä.

kivut ovat kuin menkkakipuja, välillä tulee niinkuin supistuksia ja sitten tulee hyytmiä ja riekaleita...

Voi ikävä, kaavintaan sä joudut vielä, oletan.

Mulle kävi samoin, niistä lääkkeistä ollut mihinkään. :/

jouduitko sinä kaavintaan? onko tuo merkki että tavaraa tulee yhä, siitä ettei kaikki ole poistunut vaan joutuu kaavintaan....

mulla vuoto kesti reilun 3 viikkoa ja kokoajan tuli hyytymiä. mitään tulehdusta ei ollut kun kokeissa kävin. ikäänkuin supistuskipujakin tuli n viikkoa toimenpiteen jälkeen ja nekin on kuulemma ihan yleisiä

jouduitko sinä kaavintaan? onko tuo merkki että tavaraa tulee yhä, siitä ettei kaikki ole poistunut vaan joutuu kaavintaan....

En mä tiedä, onko yleensä.

Mä valuin reilut kolme viikkoa niiden tyhjentävien jälkeen ja toiset kolme viikkoa kaavinnan jälkeen.

voi että, arvasin että tämä ois mun tuuria...ensin keskenmeno, ja lääkkeellinen tyhjennyt ja nyt jos vielä kaavintaan, jossa varmaan sitten jotain käy ja en voi saada enään lapsia...pahin pelkoni taitaa toteutua... :(

onkohan tuo limainen-veri vuoto normaalia...

mulla kävi vähän samoin, tosin hyytymiä ei tullut vaan vuoto vaan jatkui ja jatkui ja lopuksi kun ultrasivat niin pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. jouduin vielä kaavintaan kuukausi pillereiden jälkeen.. :(

Yhteistyössä