Mä EN kestä, noloa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kävin tänään aamulla otattamassa Papa kokeen. En ole ehtinyt lähiviikkoina paljoa alapääni karvoitukselle ajatuksia suomaan, enkä ehtinyt tänäaamunakaan, vaan ajattelin että AIVAN sama mikä pöheikkö siellä on, papan ottaja kuitenkin näkee näitä toosia varmaan päivittäin. No eikös näytteen ottaja sitten ollutkin meidän naapurin mies! En tiennyt että hän on kyseisessä paikassa töissä, joten en osannut yhtään varautua...Mä kuolen nolouteen! Asutaan ihan uudessa rivarissa, joten ei olla vielä ehditty naapureihi kunnolla tutustua, mutta kyseinen henkilö on siis meidän seinänaapuri ja lapset leikkii paljon yhdessä, joten tekemisissä tullaan varmasti tulevaisuudessa olemaan...APUA :D olisi ollut edes naapurin nainen...

[QUOTE="vieras";26715943]Mä en kyllä menisi toosaani näyttämään naapurin miehelle. Lääkärin kun voi valitakin.[/QUOTE]

no joo mutta siinä vaiheessa kun on aika varattuna, ja se naapurin mies tulee siitä odotushuoneesta sua huutamaan niin on sekin vähän noloa sanoa että "hei en mä tuukkaan" :D

[QUOTE="vieras";26715957]no joo mutta siinä vaiheessa kun on aika varattuna, ja se naapurin mies tulee siitä odotushuoneesta sua huutamaan niin on sekin vähän noloa sanoa että "hei en mä tuukkaan" :D[/QUOTE]

Totta :D.

[QUOTE="vieras";26715957]no joo mutta siinä vaiheessa kun on aika varattuna, ja se naapurin mies tulee siitä odotushuoneesta sua huutamaan niin on sekin vähän noloa sanoa että "hei en mä tuukkaan" :D[/QUOTE]

No eihän sitä toki siinä odotushuoneessa tarvitse sanoa! Voihan sitä mennä reippaasti huoneeseen ja sanoa siellä asiallisesti että kun ollaan kerraan naapureita jne. niin toivoisin että joku muu henkilö ottaisi näytteen. Kait nyt terveyskeskuksissa/työterveysasemilla/yksityisillä lääkäriasemilla on useampia henkilöitä töissä.

[QUOTE="vieras";26716007]Täytyy kyl sanoa et ite en olisi housuja riisunu naapurille.. olkootkin vain työtä mut silti :D[/QUOTE]

Äläs ny. Kun odotin esikoistani, min gyne oli samaan aikaan äitini miesystävä. :p

Että kyllä näitä sattuu ja tapahtuu.

[QUOTE="vieras";26715943]Mä en kyllä menisi toosaani näyttämään naapurin miehelle. Lääkärin kun voi valitakin.[/QUOTE]

Mä en kehdannut enää sanoa sille etten halua sen ottavan näytettä. Sekin olisi ollut noloa, kun työtäänhän se kuitenkin tekee. Mulle olisi tullut sellainen olo että se luulee mun ajattelevan että se katselee mun toosaani "sillä" silmällä, vaikka enhän mä niin ajattele oikeasti:D

[QUOTE="vieras";26716040]Olisit kyllä voinut ottaa toisen gynen. Eli oma valintasihan tuo oli.[/QUOTE]

No en kyllä ois voinut, pieni aluesairaala kyseessä. Kyllä siinä otetaan se lääkäri kuka on paikalla.

[QUOTE="aapee";26716043]Mä en kehdannut enää sanoa sille etten halua sen ottavan näytettä. Sekin olisi ollut noloa, kun työtäänhän se kuitenkin tekee. Mulle olisi tullut sellainen olo että se luulee mun ajattelevan että se katselee mun toosaani "sillä" silmällä, vaikka enhän mä niin ajattele oikeasti:D[/QUOTE]

Mulle olisi varmaan käynyt samalla tavalla.

[QUOTE="vieras";26716067]Kuinka ihmeen pieni sairaala oikein on ollut kyseessä? Minä kun sain teininä valita gyneni 8000 asukkaan kaupungissakin, terveyskeskuksessa.[/QUOTE]

Ai jos menet sinne tsekattavaksi akuutin tilanteen takia voit valita lääkärin? Mitenhän se onnistuu, soitetaan takapäivystäjä paikalle? Ei, kyllä minulle meni ensisijalle kuitenkin vauvan hyvinvointi.

[QUOTE="vieras";26716066]Seuraavan kerran kun naapuri kysyy, et kuinkas sun puskas voi. Voi ehkä joutua miettimään kaksi kertaa, mitä puskaa hän nyt mahtaa tarkoittaa.[/QUOTE]

"Hei, tuo sinun puskasi rönsyää jo meidän pihan puolelle!"

Yhteistyössä