H
Hohhoijjaa...
Vieras
Teen varmaan suuren karhunpalvelksen muksulle ja itelleni ntamalla välillä sille periks ihan vaan sen takia, etten jaksa sitä raivoa mikä kiellosta aiheutuu. Esim nyt aamulla, kuopus valvotti minua koko yön joten olen väsynyt niin olen antanut esikoisen kattoa saman Kaapo-jakson jo kolme kertaa koska ajattelin et mennään ulos vasta päikkäreiden jälkeen tänään, olen niin kertakaikkisen väsynyt nyt aamusta ja vauva roikkuu tissillä. Samoin annoin esikoisen leikkiä kattiloilla ja paistinpannuilla, jota hänen isänsä ei anna (koska lattiaan osuessaan tai pahimmillaan varpaille pudotessaan voi tulla kolhuja, enkä siis minäkään saisi antaa). Samoin anoin ottaa kaapista ranskanpastilleja aamupuuron jälkeen. Sanoin varmaan viisi kertaa että ei enempää mut aina kuitenkin annoin.
Voi mua. Ihminen on tyhmä kun väsyttää. Tai ei saa yeistää. Miten te muut jaksatte uhmakohtauksia väsyneinä tai itse huonolla tuulella ollessanne! Meillä ennen auttoi lapsen huomion kiinnittäminen johonkin muuhun kivaan leikkiin tms mut enään ei auta, jaksaa raivota ja protestoida kieltoa tunninkin helposti, sit ei syö eikä suostu potalle jne jne... Pitäis vaan jaksaa olla johdomukainen, tiedän...
Voi mua. Ihminen on tyhmä kun väsyttää. Tai ei saa yeistää. Miten te muut jaksatte uhmakohtauksia väsyneinä tai itse huonolla tuulella ollessanne! Meillä ennen auttoi lapsen huomion kiinnittäminen johonkin muuhun kivaan leikkiin tms mut enään ei auta, jaksaa raivota ja protestoida kieltoa tunninkin helposti, sit ei syö eikä suostu potalle jne jne... Pitäis vaan jaksaa olla johdomukainen, tiedän...