Mä en kestä tota yhtä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Jos vaan yritätte liikaa miellyttää? Hetki kokeilkaa ettei joka huutoon reagoida mitenkään, jos auttais. Jos ei auta, niin käyttäsin lekurissa ettei vaan ole jotain kipuja lapsella.

Ollaan kokeiltu jo liian monta kertaa :ashamed:

Nukkumisen/yöhuutojen takia poikaa kärrättiin jossakin vaiheessa lääkärille vähän väliä, ei löytyny mitään erikoista =/ Toisaalta niihin aikoihin poika teki poskihampaita ja koko suu oli aika kammottavan näkönen, nii lääkäri arveli tyytymättömyyden johtuneen siitä. Mut ei tuo oikein pidä taukoa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
loppuihan se huuto jo?

:hug:

Poitsu onneks nukahtaa nykyään helpolla =) Tipahti siinä vähän ennen kahdeksaa. Puurot tosin päätyi ympäri pöytää, lattiaa ja seinää sitä ennen. Huudon kera... :D Mut heti helpotti ku se meteli loppui! Ei mua haittaa jos lapset leikkii äänekkäästi tai jos jollekin tulee joku hätä ja sit huudetaan ja sit hoidetaan hätä pois, mut jos se joku seisoo mun edessä tunnin ja itkee ja huutaa eikä mitään ole tehtävissä... :headwall: :'( |O
 
Rasittavaa varmasti. Mutta sillä on varmaan vain ikävä isiä. Kyllä muaki itkettäis jos isä vai oma mies vaikka ei enää tuliskaan kotiin enkä ymmärtäis miks, ja sit viel kaikki muut olis tosi surullisia enkä tajuais miks.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä