Mä en koskaan tuu löytämään miestä itselleni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
En ole huononnäkönen, kroppa on ok. Luonnekin kuulemma kiva, moni mies tykästynyt.
Mä vaan kai vaadin liikoja. Mulla on selkeä kuva unelmieni miehestä eikä se ole mitenkään ihmeellinen, luulis sellasia olevan. Mutta ei, mä löydän vaan kaikki idiootit jotka päätyy kohtelemaan mua huonosti, en ketään kunnollista Miestä.

Että yksin sitä sitten vissiin ollaan koko loppuelämä. Ajatuskin ahdistaa mut näin se näköjään on. :(

Mä luulin ihan samoin pitkän aikaa, kunnes löysin yks kaks sattumalta ja vahingossa itelleni miehen. Se tuli niin odottamatta puskista, ettei hyvä tosikaan. Mutta nyt musta tuntuu, että tää meidän juttu alkaa oleen lopuillaan ja olis aika päästää irti. Pelottaa vaan, että tulee ihan sama jälleen eteen, enkä enää löydä ketään. Mutta yks erittäin hyvä mies vapautuis markkinoille kyllä, jos päädyn eroon. Nää parisuhde kuviot on niin vaikeita..

[QUOTE="Nipa";26417772]Semmosta se elämä on, ei hyvien naistenkaan löytäminen nykyaikana niin helppoa ole.[/QUOTE]

No ei varmasti. Täällä on yksi mutta kukaan ei mua löydä. :(

[QUOTE="hmmm";26417788]Mä luulin ihan samoin pitkän aikaa, kunnes löysin yks kaks sattumalta ja vahingossa itelleni miehen. Se tuli niin odottamatta puskista, ettei hyvä tosikaan. Mutta nyt musta tuntuu, että tää meidän juttu alkaa oleen lopuillaan ja olis aika päästää irti. Pelottaa vaan, että tulee ihan sama jälleen eteen, enkä enää löydä ketään. Mutta yks erittäin hyvä mies vapautuis markkinoille kyllä, jos päädyn eroon. Nää parisuhde kuviot on niin vaikeita..[/QUOTE]

Joo eipä mikään koskaan oo varmaa. Jotenkin niin surkeaa tää yksinolo. Nyt on taas sellanen kausi et mä ihan märehdin itsesäälissä. Vaikka taustalla on ajatus että kyllä mä yksinkin pärjään, en mä miestä tarvi.
Mut kun tarvisin mä silti.. Ihanan, luotettavan, ison oikean miehen.

Ite pyörin joskus ihan helvetisti baareissa, sieltä löytyi kaikista sekopäisimmät naiset mitä olen koskaan tavannut. Kaikilla tuntui olevan miljoona ongelmaa josta piti avautua samantien kännissä, mutta onhan noissa baareissa ihan hyviäkin tapauksia. Ihmiset ovat vain välillä aivan tolkuttomassa kunnossa ja niin myös minäkin, mutta minulle toi viina ei toimi siihen malliin, että menen aivan sekaisin.

Kannattaa kokeilla joskus lähestyä meitä miehiäkin eikä vain odottaa, että me teemme aloitteen.

Baarit on kyllä vihonviimeisiä. Kun vielä baareissa ravasin en viittinyt edes jutella miesten kanssa, jotka tulivat siihen sönkkäämään ja tuijottamaan kännisesti korvaan. Onneksi löysin miehen ihan eri kautta, ja ihanan mukavan miehen, jonka kanssa ollaan rakastuneita. Pitkään piti minunkin hyvää odottaa.

[QUOTE="Nipa";26417824]Ite pyörin joskus ihan helvetisti baareissa, sieltä löytyi kaikista sekopäisimmät naiset mitä olen koskaan tavannut. Kaikilla tuntui olevan miljoona ongelmaa josta piti avautua samantien kännissä, mutta onhan noissa baareissa ihan hyviäkin tapauksia. Ihmiset ovat vain välillä aivan tolkuttomassa kunnossa ja niin myös minäkin, mutta minulle toi viina ei toimi siihen malliin, että menen aivan sekaisin.

Kannattaa kokeilla joskus lähestyä meitä miehiäkin eikä vain odottaa, että me teemme aloitteen.[/QUOTE]

Löytyis sellanen mies jota lähestyä. Täällä päin baareissa niitä ei ainakaan ole. Mäkään en juo itseäni koskaan sekaisin, enkä voi sietää just sitä känniörvellystä ja -avautumista.
Missä teitä miehiä muualla tapaa kuin baareissa? Netissä ei, baarissa ei, töissä ei.
Jotain harrastusta sitä kai täytyis alottaa. Toisaalta sekin on naurettavaa ja säälittävää jos ihan etsimällä etsii.
Sillon ei ainakaan löydä.

Joo eipä mikään koskaan oo varmaa. Jotenkin niin surkeaa tää yksinolo. Nyt on taas sellanen kausi et mä ihan märehdin itsesäälissä. Vaikka taustalla on ajatus että kyllä mä yksinkin pärjään, en mä miestä tarvi.
Mut kun tarvisin mä silti.. Ihanan, luotettavan, ison oikean miehen.

Niinhän se oikeastikkin tuntu olevan, että kun se "epäitoivo" on pahimmillaan valloillaan, niin sillon ei kyllä kukaan kävele elämään. Itekkin otin vaan sen asenteen, että hitot tässä mitään miehiä tartteta, kesä on kuumimmillaan, nyt nautitaan kesästä ja koitetaan tehdä siittä mahdollisimman hauska ja kappas, kun ukko kävelikin vastaan yhtäkkiä. :) Olin siis pidemmän aikaa jo koittanut löytää itselleni kumppania. Eli mun vinkki on se, että ohjaa ne ajatukset johkin ihan muualle, kun miehen etsintään, niin yllättäen voikin tärpätä. ;) Mulle on ainakin aina hoettu, "ei niitä miehiä etsimällä löydä" ja niin joudun itekkin toteen.

[QUOTE="hmmm";26417836]Niinhän se oikeastikkin tuntu olevan, että kun se "epäitoivo" on pahimmillaan valloillaan, niin sillon ei kyllä kukaan kävele elämään. Itekkin otin vaan sen asenteen, että hitot tässä mitään miehiä tartteta, kesä on kuumimmillaan, nyt nautitaan kesästä ja koitetaan tehdä siittä mahdollisimman hauska ja kappas, kun ukko kävelikin vastaan yhtäkkiä. :) Olin siis pidemmän aikaa jo koittanut löytää itselleni kumppania. Eli mun vinkki on se, että ohjaa ne ajatukset johkin ihan muualle, kun miehen etsintään, niin yllättäen voikin tärpätä. ;) Mulle on ainakin aina hoettu, "ei niitä miehiä etsimällä löydä" ja niin joudun itekkin toteen.[/QUOTE]

Näin mä yritän. Sitten välillä tulee näitä itsesäälikohtauksia...
Ei kai se auta ku nostaa taas pää pystyyn ja olla ajattelematta koko mieskuntaa ollenkaan. Tulee vastaan jos tulee.

En minäkään. Oon liian ujo ja en uskalla näyttää jos olen ihastunut, toisin kuin monet muut naiset, jotka avoimesti flirttailevat miehille. Tuun toimeen miesten kanssa, mutta useimmat tuntuu pitävän mua lähinnä kaverina.

Näin mä yritän. Sitten välillä tulee näitä itsesäälikohtauksia...
Ei kai se auta ku nostaa taas pää pystyyn ja olla ajattelematta koko mieskuntaa ollenkaan. Tulee vastaan jos tulee.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se ny meni. :D :D Ja todellakin pää pystyyn, keksit jotain mukavaa kesäharrastusta ja kuljet rinta rottingilla, niin eiköhän joku kesäkolli teikäläisenkin viä nappaa. :) Hymy ja itsevarmuus kuulemma on viehättäviä piirteitä ja tunnetusti ne ei mahdu samaan naamaan epätoivon kanssa. :) Ja mielelläänhän sitä muita tsemppaa, kun itse ollut samassa tilanteessa ja se ei oo kiva tilanne ollenkaan.

Meitä miehiä tapaa vaikka missä, monesti lähestyn naisia spontaanisti kun sopiva tilaisuus tulee. Meille miehille yleensä kannattaa antaa sitten kunnon singnaaleja jos olette kiinnostuneita, minä ja luulen että moni muukin mies ei välillä tajua vaikka vihjailette mitä ja elekielenne olisi mitä hyvänsä :D

Jos kiinnostaa niin olkaa suht suoria ja osoittakaa se kunnolla, tässä meikäläisen pieni vinkki.

Noh, jos et etsi tv-lupatarkastajaa, ovelta ovelle-myyjää tai jehovantodistajaa, niin ei kannata varmaan odotella ainakaan kotona :D

kyllä jos parisuhteen haluaa niin kannattaa etsiä, netti on nykyään ihan hyvä paikka ja sieltä löytyy ne ihmiset, jotka eivät jaksa kännisinä baareissa roikkua. Myös töissä ja harrastuksissa kannattaa mennä rohkeasti vaan juttelemaan.

Eikä ole liian paljon kriteerejä, kyllä joku taso pitää olla eikä olla suhteessa vaan suhteen takia.

[QUOTE="hmmm";26417855]Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, vai miten se ny meni. :D :D Ja todellakin pää pystyyn, keksit jotain mukavaa kesäharrastusta ja kuljet rinta rottingilla, niin eiköhän joku kesäkolli teikäläisenkin viä nappaa. :) Hymy ja itsevarmuus kuulemma on viehättäviä piirteitä ja tunnetusti ne ei mahdu samaan naamaan epätoivon kanssa. :) Ja mielelläänhän sitä muita tsemppaa, kun itse ollut samassa tilanteessa ja se ei oo kiva tilanne ollenkaan.[/QUOTE]

Näin mä teen! Tsemppiä myös sulle, mitä päätätkin, ja hyvää kesää! :)

Noh, jos et etsi tv-lupatarkastajaa, ovelta ovelle-myyjää tai jehovantodistajaa, niin ei kannata varmaan odotella ainakaan kotona :D

kyllä jos parisuhteen haluaa niin kannattaa etsiä, netti on nykyään ihan hyvä paikka ja sieltä löytyy ne ihmiset, jotka eivät jaksa kännisinä baareissa roikkua. Myös töissä ja harrastuksissa kannattaa mennä rohkeasti vaan juttelemaan.

Eikä ole liian paljon kriteerejä, kyllä joku taso pitää olla eikä olla suhteessa vaan suhteen takia.

Niinhän se pitää, ihan totta. Vähempään ei pidä tyytyä mitä haluaa.
Ei mun auta kun alottaa joku harrastus, koska muualla niitä miehiä en nää. Netistä en jaksa enää etsiä, ei löydy. Mut harrastuksenkin alotan itseni takia, en etsimisen takia. :D

[QUOTE="Nipa";26417859]Meitä miehiä tapaa vaikka missä, monesti lähestyn naisia spontaanisti kun sopiva tilaisuus tulee. Meille miehille yleensä kannattaa antaa sitten kunnon singnaaleja jos olette kiinnostuneita, minä ja luulen että moni muukin mies ei välillä tajua vaikka vihjailette mitä ja elekielenne olisi mitä hyvänsä :D

Jos kiinnostaa niin olkaa suht suoria ja osoittakaa se kunnolla, tässä meikäläisen pieni vinkki.[/QUOTE]

No mä ainakin kyllä flirttaillen teen selväksi jos kiinnostaa. Mutta mulle on kyllä monikin mies sanonut ettei tiennyt uskaltaako tulla juttelemaan. Oon vissiin jotenkin pelottava vaikka kuinka ois hymy kasvoilla. :O
Tuliskin joku ihana mies ja lähestyis spontaanisti vaikka kadulla. Just puhuttiin kaverin kanssa että kun täällä ei muka voi lähestyä ihmisiä missä vaan. Toista se on suuressa maailmassa jossa mies voi iskeä naisen vaikka kadulla vastaan kävellessä. Mut sais kyllä iskeä jos ois potentiaalinen tapaus mutta ei kai se sovi tän maan kulttuuriin. :/

No mä ainakin kyllä flirttaillen teen selväksi jos kiinnostaa. Mutta mulle on kyllä monikin mies sanonut ettei tiennyt uskaltaako tulla juttelemaan. Oon vissiin jotenkin pelottava vaikka kuinka ois hymy kasvoilla. :O
Tuliskin joku ihana mies ja lähestyis spontaanisti vaikka kadulla. Just puhuttiin kaverin kanssa että kun täällä ei muka voi lähestyä ihmisiä missä vaan. Toista se on suuressa maailmassa jossa mies voi iskeä naisen vaikka kadulla vastaan kävellessä. Mut sais kyllä iskeä jos ois potentiaalinen tapaus mutta ei kai se sovi tän maan kulttuuriin. :/

Suomessa on kyllä omituinen suhtautuminen ja kulttuuri verrattuna muuhun maailmaan mitä tulee kun lähestyy ihmisiä, siinä olet ihan oikeassa :) Jos jotain ilmiötä toivoisi maailmalta tänne Suomeen, niin se olisi mutkattomampi lähestyminen puolin ja toisin. Muualla homma toimii paljon helpommin, en tiedä onko tässä maassa jotenkin ihmisillä liian vainoharhainen suhtautuminen ventovieraisiin ihmisiin ja kaikista ajatellaan pahinta mahdollista.

Toi on kyl ärsyttävän totta. On tää Suomi kyllä niin ihmeellinen takapajula. Mutta sit taas jos vaikka kaupassa tulis joku mies jutulle, niin varmaan hetken miettis, että joku pöhköhän ton on oltava, kun noin vaan keskellä ruokakauppaa tollalailla viittii tulla jutteleen. Ei normaalit miehet noin tee :D Meihin on jotenkin liian syvälle iskostettu, että vieraille ei jutella...

Älä täällä netissä valita, mee äiyis hemoihin, sieltä ne viisaudet aukee...

Ei äiti mua näissä asioissa paljoa pysty auttaa. :D
Mutta joo, meihin on tosiaan iskostettu että on kummallista käytöstä puhua ventovieraille. :/

No, ehkä se mieli tästä taas piristyy, kun kesä pääsee vauhtiin. Täytyy sitten ainakin käydä etsimässä silmäniloa rannalta jos ei muuta. Öitä!

jos kaikki miehet päätyy kohtelemaan sua huonosti, niin joko sulla on sihdissä vikaa, että valitset vääriä tyyppejä, tai sitten vika on niin yksinkertainen, että sä sallit itseäsi kohdeltavan huonosti.

eli sulla on liian löysät vaatimukset jollain lailla

Jospa se löytyisi, kun olet ensin riittävä yksinäsi ja itsesi kanssa. Julmasti sanottu, mutta totta. On normaalia kaivata elämänkumppania, mutta sun epätoivo yksinoloon on too much. Opettele nauttimaan elämästä ensin yksin. Muu tapahtuu itsestään.

Jos menet rikkomaan luonnollisen järjestyksen, saat vain jotain, mikä ei sinulle sovi.

En ole huononnäkönen, kroppa on ok. Luonnekin kuulemma kiva, moni mies tykästynyt.
Mä vaan kai vaadin liikoja. Mulla on selkeä kuva unelmieni miehestä eikä se ole mitenkään ihmeellinen, luulis sellasia olevan. Mutta ei, mä löydän vaan kaikki idiootit jotka päätyy kohtelemaan mua huonosti, en ketään kunnollista Miestä.

Että yksin sitä sitten vissiin ollaan koko loppuelämä. Ajatuskin ahdistaa mut näin se näköjään on. :(