Mä en kyllä mene kouluun jos mulle ittelle ei kukaan ilmoita, että missä ja koska

Tänään aamulla klo:7.10 tuli opettajalta tekstiviesti, että mihin ja moneltako. No ei siinä mitään, mutta vaikka likan olisin tänään hoitoon saanutkin, niin en mä olisi kerinnyt kahdeksalta lähtevään linkkaan. Pikkuisen aiemmin voisi olla asialla...

Opettaja muuten maksaa itse puhelinlaskunsa, joten kyllä toisaalta ymmärrän, ettei halunnut esim. pe laittaa ryhmätekstaria, "en vielä tiedä missä ma ollaan, mutta laitan heti viestiä kun tiedän".

Mun täytyy sanoa scarlett, että tilanteeseen nähden mitä ihmiset on tuolla kokeneet jaksat vetää pulttia minusta aika turhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Opettaja muuten maksaa itse puhelinlaskunsa, joten kyllä toisaalta ymmärrän, ettei halunnut esim. pe laittaa ryhmätekstaria, "en vielä tiedä missä ma ollaan, mutta laitan heti viestiä kun tiedän".

Mun täytyy sanoa scarlett, että tilanteeseen nähden mitä ihmiset on tuolla kokeneet jaksat vetää pulttia minusta aika turhasta.

Missä mä olen pultin vetänyt...Kyllä tuo asia on tiedetty viimeistään eilen, koska yhdeltä opettajalta tuli sähköpostia jossa kirjoitti, että nähdään huomenna. Eikä meidän opettajan olisi tarvinnut laittaa tekstaria, kun olisi voinut laittaa sähköpostia.

Muoks. ja yksi meidän luokkalainen kuuli tämän asian varmalta taholta eilen. Meidän luokka tuntuu jääneen pimentoon tiedotuksen suhteen.

Teitä kaikkia on koeteltu nyt aikalailla, joten älä stressaa. Ei maailma kaadu, vaikka tämä päivä jäi koulusta väliin. Suurin osa opettajistakin on varmasti vielä aika sekaisin tapahtuneesta eli ei ole ihme, jos ei ymmärrä/muista infota ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja pöhlö:
Teitä kaikkia on koeteltu nyt aikalailla, joten älä stressaa. Ei maailma kaadu, vaikka tämä päivä jäi koulusta väliin. Suurin osa opettajistakin on varmasti vielä aika sekaisin tapahtuneesta eli ei ole ihme, jos ei ymmärrä/muista infota ajoissa.

No en mä stressaakaan. En mä sinne kouluun olisi päässytkään vaikka olisin sen tiennyt eilen illalla. Likan hoitajalla kun on vapaapäivä jonka olin unohtanut eli ei ole varahoitopaikkaa.

Tänään puhuttavat asiat kuulen kyllä luokkakaverilta. Mutta eihän meillä normaaliopetus vielä ala.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No en mä stressaakaan. En mä sinne kouluun olisi päässytkään vaikka olisin sen tiennyt eilen illalla. Likan hoitajalla kun on vapaapäivä jonka olin unohtanut eli ei ole varahoitopaikkaa.

Tänään puhuttavat asiat kuulen kyllä luokkakaverilta. Mutta eihän meillä normaaliopetus vielä ala.

Siellä keskitytään aluksi tod.näk. yhteisiin debriefing-tilaisuuksiin, keskustelua, jälkihoitoa, käytännön järjestelyistä tiedottamiseen luokkatila yms. käytännön järjestelyjen vuoksi. Tod.näk. annetaan ns. etätehtäviä, joiden avulla ylitetään pahin siirtymä-aika.

Alkuperäinen kirjoittaja dsdgffght:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Siellä keskitytään aluksi tod.näk. yhteisiin debriefing-tilaisuuksiin, keskustelua, jälkihoitoa, käytännön järjestelyistä tiedottamiseen luokkatila yms. käytännön järjestelyjen vuoksi. Tod.näk. annetaan ns. etätehtäviä, joiden avulla ylitetään pahin siirtymä-aika.

Varmaan jotakin tuollaista. Kun meitä on paljon joiden pitää päästä opetuskeittiöille, että kuinka se saadaan järjestymään amiksella. Kun siellä kuitenkin omat oppilaat, että mihin kaikki mahtuu.

Ainakin yksi surmaluokan lähellä oppitunneilla ollut luokka aloittaa normaalin opiskelun vasta sitten, kun koko luokka on siihen valmis. Sitä ennen muuta yhteistä toimintaa, retkiä yms.

Hyvä, jos et stressaa:) Sun aloituksesta ja teksteistä vaan sai sen kuvan, kun asiaa pohdit. Anteeksi väärinymmärrys ja voimia koulumaailmaan, kunhan sinne pääset!

Nyt on koulun nettisivuilla tarkempaa tietoa, en jaksa sitä tähän kopsata niin laitan linkin. Eli me päästään melko pian varmaan keittiöille omaan kouluun. Tiedä sitten miltä se tuntuu sinne mennä...

http://www.sedu.fi/Koulutuskeskus_Sedu/Esittely/Ajankohtaista.iw3?showmodul=149&newsID=ab52f163-dfed-4d33-b064-2320144d5d9e

Nyt on asia selvinnyt, että miksi ei ole tullut tietoa. Meidän opintolinjan jokainen vuosikurssi+talouskoululaiset on jääneet postituslistalta pois, atk-puolen ihmiset ovat hoitaneet asian kuntoon ja informaatio tulee taas meille perille.

Yhteistyössä