Mä en nyt jaksa, olkoon nukkumatta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
|O Uhmaikäinen on ollut pari päivää kotona kipeenä, viimeyönä ei nukkunut juuri lainkaan. Itsekin olen näköjään tulossa kipeeksi, ainakin olo on sellainen. Ja nyt tuo lapsi ei suostu nukkumaan päikkäreitä!! |O Ei sitten millään!! Tulee sängystään pois ja alkaa leikkimään, juoksee karkuun ja nauraa (eli selvästikin voi jo paremmin ) Mä en yksinkertaisesti enää jaksa! Katsokoon telkkaa siihen asti kunnes mies tulee parin tunnin päästä. Se saa sitten tapella lapsen kanssa :kieh:

Joo, on varmaan levännyt niin, ettei enää nukuta. Anna touhuta, nukkuu si vähän myöhemmin. Katsokaa vaikka, että tulee lyhyemmät unet, niin ei sotke yötä...

Ja taas huomaa miten hyvin sitä lukee. On itse unta ihan liian vähän saanut! Eli ei ole nukkunut sun poikasi viime yönäKÄÄN. Sitten onkin varmaan yliväsynyt. Tsemppiä, jos et jaksa tapella, niin anna olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ed:
Ja taas huomaa miten hyvin sitä lukee. On itse unta ihan liian vähän saanut! Eli ei ole nukkunut sun poikasi viime yönäKÄÄN. Sitten onkin varmaan yliväsynyt. Tsemppiä, jos et jaksa tapella, niin anna olla.

Se voi olla sekä että. Päivät on vaan maannut eli ei saa purettua energiaa ja sitten kun ei saa kuitenkaan unta niin käy ylikierroksilla. Kaipa tuo nukahtaa kun tarpeeksi väsyttää, makaa tälläkin hetkellä vaan sohvalla, pää tyynyllä. Olisin mielellään itsekin nukkunut päiväunet mutta taitaa olla turha toivo.

Yhteistyössä