Mä en nyt tajua, huutiksesta

Mahtaa postittaa paljon kirjeitä, kun pystyy tuonkin lähettämään kakkosluokan postissa. Kakkosluokkaanhan pitää olla 20 kirjettä yhtäaikaa.

Kysymyksen esittäjä: Sarkutti 19.11.2008 22:19:18
Toimituskuluja kyselisin, mitä postarit maksaa?
Myyjän vastaus 20.11.2008 22:09:05
MAKSIKIRJEENÄ 1.LUOKKA 6,70? TAI 2.LUOKKA 4,50?.

Ihmettelen aina sitä miten ihmiset jaksavat ihmetellä muiden huudoista/kohteista, elleivät ne ole ihan älyttömiä. Tämä kohde ei ole minusta älytön.

6 yön päästä saa avata ekan luukun, en ihmettele yhtään vaikka olisi loppuunmyyty.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ihmettelen aina sitä miten ihmiset jaksavat ihmetellä muiden huudoista/kohteista, elleivät ne ole ihan älyttömiä. Tämä kohde ei ole minusta älytön.

6 yön päästä saa avata ekan luukun, en ihmettele yhtään vaikka olisi loppuunmyyty.

Niin mutta huutaa tuollasta samaista tuotetta tämä myyjä joltain toiselta?

No huh, huh mikä hinta yhdestä kalenterista. Tuskin lapset siitä maailmaansa menettää jos ei juuri tuyota kalenteria saa. Mutta jos joku nyt haluaa maksaa niin mikäpä siinä, eipähän ole minun rahojani. =o)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Niin mutta huutaa tuollasta samaista tuotetta tämä myyjä joltain toiselta?

jos saa sen halvemmalla ku myy omansa :saint:

Hei, osaatteko auttaa? Mä en tajua sitä nykyistä korotusautomaattia, mutten voi kysyä huutiksesta, kun keskustelupalstalle pitäisi rekisteröityä ja se on kai maksullista (kaikessa ne rahastaa...) Mutta siis: laitoin korotusautomaatin (ja sehän on nyt uudistunut) ja siihen 50e. Niin nimeni ei silti ole alinna, vaan jonkun toisen nimi, jolla on kans korotusautomaatti. Sen summaa en tietystikään tiedä. Mutta siis ymmärsinkö oikein, että hänellä täytyy olla vielä suurempi summa automaatissaan? Nyt ei näytä siltä, että automaatit kilpailevat keskenään maksimisummiinsa asti, vaan hinta jököttää siellä 29e tuntumissa. Apuja, anyone?????

Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Hei, osaatteko auttaa? Mä en tajua sitä nykyistä korotusautomaattia, mutten voi kysyä huutiksesta, kun keskustelupalstalle pitäisi rekisteröityä ja se on kai maksullista (kaikessa ne rahastaa...) Mutta siis: laitoin korotusautomaatin (ja sehän on nyt uudistunut) ja siihen 50e. Niin nimeni ei silti ole alinna, vaan jonkun toisen nimi, jolla on kans korotusautomaatti. Sen summaa en tietystikään tiedä. Mutta siis ymmärsinkö oikein, että hänellä täytyy olla vielä suurempi summa automaatissaan? Nyt ei näytä siltä, että automaatit kilpailevat keskenään maksimisummiinsa asti, vaan hinta jököttää siellä 29e tuntumissa. Apuja, anyone?????

en tajuu miks siitä korotusautomaatista on tehty niin kökkö.. mutta en kyllä mitenkään näe, miten on mahdollista, että jos sulla on 50e korotusautomaatissa, niin miksi huutosi ei ole voittava huuto, jos hinta ei ole vielä siellä asti...

Yhteistyössä