Mä en nyt tiedä miten mun pitäis suhtautua tähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Yksi "kaveri" haukkui minut viimeksi kun nähtiin baarissa ihan pystyyn, sanoi, että minua siedetään porukassa vain mieheni takia. Porukka on siis miehen kavereita alkujaan.

Nyt kuitenkin on koko ajan tykkäämässä mun tilapäivityksistä ja julkaisuista fb:ssa, mikä häiritsee minua hirvittävästi. Itse en välitä tunkea väkisin porukkaan, jos minua ei sinne kerran kaivata. Yrittääkö tämä "kaveri" nyt jotenkin paikata sanomisiaan tällä tykkäämisellä vai mitä? Ennemmin ei ole siis ollenkaan tykkäillyt tai muuten noteerannut minua ollenkaan fb:ssa. Päin vastoin, aiemmin on vain vittuilut kaikesta minulle, nyt sit on joka hetki tykkäämässä tekemisistäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
No jos nyt mitenkään on pakko reagoida niin kysäse mistä nyt tuulee, kun viimeeksi tavatessa ei tullut kuin haukkuja.

En oo siis reagoinu enkä tiedä viitsinkökään. Teki kyllä hyvin selväksi mitä musta ajattelee viimeksi. Voi toki olla, että miehensä on käskenyt pyytää anteeksi tai jotain, hän kuitenkin tilanteen näki/oli siinä mukana.

miks et kerro miehelle, jos miehe nkaveri tietää niin luulis sen kertovan välikohtauksesta myös kaverilleen eli sinun miehella.. ihme touhu. poista kavereista, siinäpä on muille päivän pähkina...

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
miks et kerro miehelle, jos miehe nkaveri tietää niin luulis sen kertovan välikohtauksesta myös kaverilleen eli sinun miehella.. ihme touhu. poista kavereista, siinäpä on muille päivän pähkina...

En halua sotkea miestä tähän, eikä tämä miehen kaveri ole asiasta kertomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Peittäisin tyypiltä ainakin oman seinäni...

Kuinka tämä tehdään?? Poistamatta siis kaverilistalla, hänen päivitykset olen omalta etusivultani poistanut jo, ei kiinnosta paljoa mitä hänelle kuuluu..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Peittäisin tyypiltä ainakin oman seinäni...

Kuinka tämä tehdään?? Poistamatta siis kaverilistalla, hänen päivitykset olen omalta etusivultani poistanut jo, ei kiinnosta paljoa mitä hänelle kuuluu..

Nostan, jos joku osaisi neuvoa kuinka tämä tehdään??

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
olet varmaan kauniimpi ja fiksumpi ja tyyppi kateellinen.

Kyse ei ole tästä, tavallaan asiasta haukkui vaikkei asia hänelle kuulunutkaan. Mutta siis minua häiritsee tuo tän hetkinen käytös, miksi yrittää olla kaveria kun ensin on haukkunut??

Kyse ei ole tästä, tavallaan asiasta haukkui vaikkei asia hänelle kuulunutkaan. Mutta siis minua häiritsee tuo tän hetkinen käytös, miksi yrittää olla kaveria kun ensin on haukkunut??

no ehkä tosiaan katuu, jos oletkin varakas tai jotenkin vaikutusvaltainen tai miehesi on sellainen, jonka kanssa halutaan olla ja siten pelkää että häntä eikutsuta puolisoineen vaikka teille.

tai sitten voi olla vaan morkkis kun on ollut ilkeä. en tiedä.

no ehkä tosiaan katuu, jos oletkin varakas tai jotenkin vaikutusvaltainen tai miehesi on sellainen, jonka kanssa halutaan olla ja siten pelkää että häntä eikutsuta puolisoineen vaikka teille.

tai sitten voi olla vaan morkkis kun on ollut ilkeä. en tiedä.

No joo, en tiedä minäkään.. itse olen sellainen, että jos jotain sanon, niin myös sitä tarkoitan ja seison sanojeni takana. Ja varmasti en enää kutsu häntä mihinkään enkä mene hänen luokseen vaikka pyytäisi.

Uusimmat

Yhteistyössä