T
tuleva morsian, ehkä.. :D
Vieras
mua kauhistuttaa ajatus siitä kirkon käytävästä ja jatkuvasta keskipisteenä olemisesta. mies on ollut aika samoilla linjoilla ja puhuttiin varmaan 4v sitten, että mennään pappilassa kaksin naimisiin (miehellä uskonnollinen tausta ja haluaa papin vihkimään) ja sitten vaan pikku kahvitukset sukulaisille ja kavereille bileet. päivämäärää ei olla lyöty lukkoon vaikka kihloissa ollaan oltu se 4v, mut välillä kun tulee puheeks niin samaa mieltä kumpikin edelleen.
mutta. nyt mä olenkin jo pitkään haaveillut kunnon häistä :O
mikä mua vaivaa??!!
mä haluan kunnon puvun (tosin tuskin tulis mitään perinteistä...), mä haluan kirkkovihkimisen, mä haluan meille tärkeät ihmiset todistamaan sitä, mä haluan kunnon ruuat ja juomat ja musiikin jatkoille, edelleenkään en syty niille paskankankeille pakkoleikeille, mut nekään ei enää aiheuta pakokauhua :O
MIKÄ MUA VAIVAA?
mutta. nyt mä olenkin jo pitkään haaveillut kunnon häistä :O
mikä mua vaivaa??!!
mä haluan kunnon puvun (tosin tuskin tulis mitään perinteistä...), mä haluan kirkkovihkimisen, mä haluan meille tärkeät ihmiset todistamaan sitä, mä haluan kunnon ruuat ja juomat ja musiikin jatkoille, edelleenkään en syty niille paskankankeille pakkoleikeille, mut nekään ei enää aiheuta pakokauhua :O
MIKÄ MUA VAIVAA?