Mä en osta enään ikinä mitään uutena!!! Mitä hittoo mä nyt teen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Huomenna aamusta hautajaiset ja kokoviikon oon metsästäny mustaa boleroo, tänään kauheella vauhdilla käytiin moinen hakeen onlysta ja katoin vaa et on ok näkönen ja omaa kokoo, äsken sovitin ja siinä on reikiä!!! Tää ei ole todellista, enään ei sinne ehdi ajaan ja aamustakaan ei ehdi!!!
Nyt mulla ei oo mitään päällelaitettavaa hihattoman mekon kanssa!!!
Mitä ihmettä mä teen, sanokaa nyt!
Voiko sen himputin resun edes palauttaa maanantaina niin että saa rahat mielummi takasin ku uuden rievun?

Onko sulla mitään mustaa huivia, jota laittaa harteille. Tai soita kaverit läpi ja kysele apuja heiltä.
Mulla oli kerran kans reikiä uudessa paidassa, sain rahat takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Onko sulla mitään mustaa huivia, jota laittaa harteille. Tai soita kaverit läpi ja kysele apuja heiltä.

On yksi ohut huivi, musta, mutta se on vähä epäkäytännöllinen ja pirun kylmä kun palelen aina ihan hulluna...mut ei taida olla paljoo vaihtoehtoja enään :(
Omistan vaan 3boleroo, 1ruskee ja 2vihreetä...ruskeeta en kyl yhdistä mustaan mekkoon.

sopisi siihen mustaan mekkoon..

oisko mitään reilua villatakkia..
hautajaisissa on aina kylmä..

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

On yksi ohut huivi, musta, mutta se on vähä epäkäytännöllinen ja pirun kylmä kun palelen aina ihan hulluna...mut ei taida olla paljoo vaihtoehtoja enään :(
Omistan vaan 3boleroo, 1ruskee ja 2vihreetä...ruskeeta en kyl yhdistä mustaan mekkoon.

Pari mustaa villatakkia jotka on kyllä sitten niin nyppyyntyneitä ja kissankarvasia kun lähinnä kotona oon pitäny et huhheijaa...hitonhitto. Pitäis näköjään olla aina se mustajakkupuku kaapissa ni ei tarttis ikinä tuskailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä laittaisin varmaan sen ruskean jos ei muuta vaihtoehtoja ole. Maanantaina sit viet sen boleron takasin.

No takuulla vien!!! Pitäis aina ostaa kaikki kirpparilta niin se olis sallittua et ei oo ihan täydellinen...jos hitto kerran vuoteen ostat itelles jotain uutena nii sekin on rikki :'(

Kyllä nykyään voi laittaa päälle jo mitä tahansa hillittyä. Kirkkaat värit tai kiiltävät kankaat nyt ovat pannassa, mutta muuten voi olla vaikka minkä väristä tummepaa. Ja harmaasta voi olla vaaleampaa, jos on yksinkertainen asu ja jotain mustaa joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kyllä nykyään voi laittaa päälle jo mitä tahansa hillittyä. Kirkkaat värit tai kiiltävät kankaat nyt ovat pannassa, mutta muuten voi olla vaikka minkä väristä tummepaa. Ja harmaasta voi olla vaaleampaa, jos on yksinkertainen asu ja jotain mustaa joukossa.

Missäpäin on näin vapaamielistä pukeutumista hautajaisiin?

Yhteistyössä