M
marinaa
Vieras
vanhemmat määrää elämämme tahtia. Asiaan liittyy monta mutkaa ja lukijoita säästääkseni en kerro kaikkea. Ydin on siinä, kun mieheni kanssa sovitaan elämänne linjat kaksin, niin välistä määrää minun vanhemmat. Tekevät sen rakkaudella. Esim: mieheni loman aikana haluaisimme lomailla ja levätä, isäukko päättää, että silloin aloitetaan kauan puhuttu remppa meillä ja kun sanon, että sitten minun pitää mennä töihin remppa rahoittaakseni, sehän aiheuttaa pahennusta! isäukko kysyi suoraan, että miten mieheni tekee remppaa, kun pitää sitten hoitaa lapsia. Niin, suo siellä vetelä täällä. Mutta se remppa on pakko tehdä, kun vanhempamme niin määräävät. Tätä jatkunut eri asioiden tiimoilta koko avioliittomme ajan. Haluan pitää kuitenkin hyvät välit vanhempiini. Lastenhoitajaksi ei heistä ole, sen saa unohtaa. Kommentteja pliis. Miksi mulla sit niin paha olla, kun ei voi tehdä juuri niinkuin vanhemmat haluaa, menen töihin kun nyt olen jo luvannutkin. Siitä huono omatunto. Ei ole kanttia jäädä kotiinkaan.