mä en pääse irti liiasta kiltteydestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marinaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marinaa

Vieras
vanhemmat määrää elämämme tahtia. Asiaan liittyy monta mutkaa ja lukijoita säästääkseni en kerro kaikkea. Ydin on siinä, kun mieheni kanssa sovitaan elämänne linjat kaksin, niin välistä määrää minun vanhemmat. Tekevät sen rakkaudella. Esim: mieheni loman aikana haluaisimme lomailla ja levätä, isäukko päättää, että silloin aloitetaan kauan puhuttu remppa meillä ja kun sanon, että sitten minun pitää mennä töihin remppa rahoittaakseni, sehän aiheuttaa pahennusta! isäukko kysyi suoraan, että miten mieheni tekee remppaa, kun pitää sitten hoitaa lapsia. Niin, suo siellä vetelä täällä. Mutta se remppa on pakko tehdä, kun vanhempamme niin määräävät. Tätä jatkunut eri asioiden tiimoilta koko avioliittomme ajan. Haluan pitää kuitenkin hyvät välit vanhempiini. Lastenhoitajaksi ei heistä ole, sen saa unohtaa. Kommentteja pliis. Miksi mulla sit niin paha olla, kun ei voi tehdä juuri niinkuin vanhemmat haluaa, menen töihin kun nyt olen jo luvannutkin. Siitä huono omatunto. Ei ole kanttia jäädä kotiinkaan.

siis vanhemmat sanoo että teillä pitää tehä remppa :o
asuuko ne siellä..tehköön si ite..
ja töihin siksi että vanhemmat sanoo??? rahottaako ne teiän elämää? jos ei niin..

Olisko nyt hyvä ottaa vähä hakurakoa niihin

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
siis vanhemmat sanoo että teillä pitää tehä remppa :o
asuuko ne siellä..tehköön si ite..
ja töihin siksi että vanhemmat sanoo??? rahottaako ne teiän elämää? jos ei niin..

Olisko nyt hyvä ottaa vähä hakurakoa niihin

Eivät asu meillä. Remppa meilläkin mielessä ollut jo pari vuotta, mutta hyvää ajankohtaa 4 lapsisessa (silloin 2 ja 3 lapsisessa) perheessä ei ole ollut helppo löytää. Ja eivät rahoita, lukuunottamatta ilmaista työvoimaa isältäni. Yksin hän ei pysty tehdä mitään tiettyjen rajoitusten vuoksi, joten mieheni kanssa. Tai oikeasti on neuvoja mieheni tehdessä sitä remppaa. Ei, ei töihin siksi, kun vanhemmat sanoo, että töihin, ei!Siis juuri päinvastoin: menen töihin siksi, että saamme rahoitettua rempan. Vanhemmat eivät pidä siitä, että menen töihin, kun mieheni joutuu hoitamaan lapsia ja vaikea tehdä remppaa 1v,3v,6v ja 9v kanssa.

Yhteistyössä