Mä en saa aattona yhtään pakettia :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Tajusin tässä juuri että mä en saa jouluaattona yhtäkään pakettia. :D Miehen kanssa päätettiin että ostetaan yhteiseksi joululahjaksi uusi televisio tuon hajoamispisteessä olevan tilalle, joulun jälkeen käydään se varmaan ostamassa. Anopin ja miehen veljen kanssa tehtiin sopimus ettei lahjota toisiamme. Mun isä avovaimoineen antoi käydessään lahjan rahana. Äitini ostaa mulle kyllä lahjoja (se on ihan pakettihullu) mutta mä pääsen niiden luo vasta joulupäivänä.

Onneksi tuo meidän 1v 5kk tyttö ei vielä kovin hyvin hallitse pakettien avausta, voin sitten aukoa niitä. Ellei isoveli hoida sitä hommaa... :D

lälllää määpä saan. ostin itelle kolmen eken välihousut. :D ukkokin saa yhden paketin se makso peräti neljä ekee. just sen takia että lapset ei ihmettele.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:
lälllää määpä saan. ostin itelle kolmen eken välihousut. :D ukkokin saa yhden paketin se makso peräti neljä ekee. just sen takia että lapset ei ihmettele.

:D
Onpas meitä lahjattomia paljon. Tosin ei niitä enää kaipaa, musta on ihanaa katsella kun ipanat avaa lahjoja innoissaan. :)

Tosin voisinhan mä kääriä itselleni suklaarasian pakettiin ja olla sitten yllättynyt. "Ihanaa, juuri mun lempisuklaata, miten joku osasikin valita juuri oikean boksin." :D

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
En saa minäkään. Ollaan sovittu, ettei aikuisten kesken ostella joululahjoja...

Meillä sama juttu, en mitään muuta inhoa kuin sitä että muodon vuoksi vaan ostetaan joku kippo tai kynttilä joka sitten mulla ainakin jää lojumaan kaappeihin. Sitä roinaa ja tilpehööriä on muutenkin riittämiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Tajusin tässä juuri että mä en saa jouluaattona yhtäkään pakettia. :D Miehen kanssa päätettiin että ostetaan yhteiseksi joululahjaksi uusi televisio tuon hajoamispisteessä olevan tilalle, joulun jälkeen käydään se varmaan ostamassa. Anopin ja miehen veljen kanssa tehtiin sopimus ettei lahjota toisiamme. Mun isä avovaimoineen antoi käydessään lahjan rahana. Äitini ostaa mulle kyllä lahjoja (se on ihan pakettihullu) mutta mä pääsen niiden luo vasta joulupäivänä.

Onneksi tuo meidän 1v 5kk tyttö ei vielä kovin hyvin hallitse pakettien avausta, voin sitten aukoa niitä. Ellei isoveli hoida sitä hommaa... :D

Paljon saitte rahaa lahjana?

Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
minä ostelin tänään itselleni kaikkea kivaa ja paketoitutin ne kaupoissa..ihan vaan siltä varalta jos en saa muilta ni en jää ilman lahjoja..:D

Tää kuulostaakin hyvältä..vieläkö ehtis ennen joulua kauppaan? :)

en minäkään olisi saanut, mutta löydettiin miehen kanssa yks kiva valaisin eilen meidän eteiseen ja se odottaa paketissa mulle.. :)
(mies oli liikkeessä pyytänyt pakettiin, että saan minäkin edes yhden lahjan, kun on kyllä sovittu ettei osteta toisillemme, mutta on niitä paketteja tuolla odottamassa miestä)

Mää saan jotain tarpeellista. Kuorintavoide, yöasu, pitkikset... Tommosia. Miehelle kans paketissa jotain saman tyyppistä. Ihan vaan, että lapset nauttis omista paketeistaan, eikä keskittys siihen, että isä ja äiti ei saa mitään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
minä ostelin tänään itselleni kaikkea kivaa ja paketoitutin ne kaupoissa..ihan vaan siltä varalta jos en saa muilta ni en jää ilman lahjoja..:D

Näin tein minäkin :D
Poika kun oli niin huolissaan että jos en saa yhtään pakettia pukilta...

Me ollaan ajat sitte sovittu, että aikuisille ei ostella lahjoja. Viime jouluna kyllä tein poikkeuksen ja kudoin kaikille sukat (aika monet parit tuli tehtyä...)

Ja miehen kans ostetaan aina yhteinen lahja.
Elikkä aika pieni taitaa munki joululahjapino olla. Äitiltä ja isältä ja anopilta voi tulla jotain.

Meilläki lapset säälineet vähiä lahjojamme, mutta omien pakettien availu kuites vie voiton :D Ja sitä vasta onki mukava katella sitä riemukasta availua.

No jaa, joulu on enemmänkin lasten juhla.
Mutta tänä vuonna ajattelin kyllä ostaa itselleni kaksi lahjaa , pelastan mieheni nololta tilanteelta ihan vapaaehtoisesti.
Yleensä ei olla nimittäin toisillemme juuri osteltu mitään mutta tänä vuonna aion ostaa miehelle jotain pientä ja iiiihan vaaan sen takia myös itselleni yhden hajuveden ja PMMP:n Puuhevonen cd:n. Olen mitä suuremmassa määrin ansainnut ne ihan siinä missä mies on ansainnut alushousunsa ja sukkansa. :D

Yhteistyössä