Mä en taida koskaan oppia pukeutumaan ikäni lailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivoton :-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivoton :-)

Vieras
Ikää yli 40 ja ostin tänään nahkaisen prätkärotsin. Ihanan pehmeää nahkaa ja sopii hyvin mun "kevytmaihareihin" ja pillifarkkuihin. Äitini aina huokailee vaatteitani :-) Pukeudun miten haluan vaikka en taida sopia kovin usein mihinkään yleiseen muottiin. Onko muita kapinallisia? Ikääni olen siis todella tyytyväinen, en nuorempi haluaisi olla.

Jep, tuulipuvussa mennään liiankin usein ja ikää reippaasti alle keski-iän. En mäkään just nyt haluaisi olla vanhempi taikka nuorempi, tää on ihan hyvä ikä.

Ei tarvikaan. Pukeudu mikä itsestä tuntuu hyvältä ja sitä enempää ei tarvi välittää. Joku aina morkkaa mutta suurin osa ei välitä muusta kuin omasta pukeutumisestaan.

Täällä toinen samanlainen kapinallinen. Ikää 41, lempiasu pillifarkut,prätkärotsi ja Dr Martensin maiharit. :-) Tosin on mulla villakangastakkeja ja klassisia nahkasaappaitakin. En ymmärrä miksi pitäisi olla vain yksi tyyli, mulla on välillä klassinen , välillä boheemi, välillä rockhenkinen.

Jaa, mä en ole koskaan katsonut, miten minkäkin ikäiset pukeutuu. Saatan pukeutua teinisti tai tätimäisesti tai jopa mummosti, kun en tosiaan tiedä, miten eri ikäiset yleensä pukeutuu. Tai kyllähän mun teineistä tiedän, mitä niillä on päällä, mutta en tiedä, onko sekään tyypillistä teinien tyyliä. Ostan vaatteita sen mukaan, mistä tykkään.

[QUOTE="vieras.";29215662]Täällä toinen samanlainen kapinallinen. Ikää 41, lempiasu pillifarkut,prätkärotsi ja Dr Martensin maiharit. :-) Tosin on mulla villakangastakkeja ja klassisia nahkasaappaitakin. En ymmärrä miksi pitäisi olla vain yksi tyyli, mulla on välillä klassinen , välillä boheemi, välillä rockhenkinen.[/QUOTE]

Mä joskus katselen melkein kateellisena kun jotkut oman ikäiseni naiset pukeutuvat tyylikkäästi ja arvokkaasti olematta tätimäisiä. Mutta sitten kuvittelen itseni niihin vaatteisiin niin enhän se sitten enää olekaan minä. Tuntisin olevani ihan hukassa ja vieraassa ympäristössä :-)

just jostain "prätkärotsista" tulee mieleen meidän mummo ja pappa. toisella ruskea nahkatakki ja toisella musta. ja ihan normaalilta näyttää, eiköhän se naamasta se ikä näy :)

Yhteistyössä