Mies. Johon olin pitkään ihastunut, voisi jopa sanoa rakastunut. Mitään parisuhdetta meillä ei koskaan ole ollut eikä ilmeisesti koskaan tule olemaan, kun hän ei halua lapsia eikä mitään muutakaan vakavaa. Mä sanoin, että koska mulla nyt kuitenkin on lapsi niin ollaan sitten vain ystäviä; mitään säätämistä en kaipaa eikä varmasti lapsikaan.
SILTI se kokoajan flirttailee ja sanoo kuinka tykkää viettää mun kanssa aikaa jne. Todella kiltti ja ihana mies, tehny niin paljon kaikkea ihanaa, mutta ei kuitenkaan halua sitoutua jostain idioottimaisesta syystä. En haluais pistää välejä poikki mutta en mä näinkään voi jatkaa, lapsen takia. Nyt ollaan nähty tosi harvoin, myönnän jopa vältteleväni häntä kun en tiedä mitenpäin tässä pitäis olla.
Raivostuttavaa. Käyttäytyis ku aikuinen välillä.
SILTI se kokoajan flirttailee ja sanoo kuinka tykkää viettää mun kanssa aikaa jne. Todella kiltti ja ihana mies, tehny niin paljon kaikkea ihanaa, mutta ei kuitenkaan halua sitoutua jostain idioottimaisesta syystä. En haluais pistää välejä poikki mutta en mä näinkään voi jatkaa, lapsen takia. Nyt ollaan nähty tosi harvoin, myönnän jopa vältteleväni häntä kun en tiedä mitenpäin tässä pitäis olla.
Raivostuttavaa. Käyttäytyis ku aikuinen välillä.