MÄ EN TAJUU TOTA MIESTÄ.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Mies. Johon olin pitkään ihastunut, voisi jopa sanoa rakastunut. Mitään parisuhdetta meillä ei koskaan ole ollut eikä ilmeisesti koskaan tule olemaan, kun hän ei halua lapsia eikä mitään muutakaan vakavaa. Mä sanoin, että koska mulla nyt kuitenkin on lapsi niin ollaan sitten vain ystäviä; mitään säätämistä en kaipaa eikä varmasti lapsikaan.

SILTI se kokoajan flirttailee ja sanoo kuinka tykkää viettää mun kanssa aikaa jne. Todella kiltti ja ihana mies, tehny niin paljon kaikkea ihanaa, mutta ei kuitenkaan halua sitoutua jostain idioottimaisesta syystä. En haluais pistää välejä poikki mutta en mä näinkään voi jatkaa, lapsen takia. Nyt ollaan nähty tosi harvoin, myönnän jopa vältteleväni häntä kun en tiedä mitenpäin tässä pitäis olla.

Raivostuttavaa. Käyttäytyis ku aikuinen välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja minusta hän käyttäytyy kuin aikuinen:
Kun on tehnyt selväksi ettei halua mitään vakavaa.Se on sinusta kiinni lähdetkö leikkiin mukaan vai et.

Hän haluaisi olla kuitenkin ystäviä. Olen sanonut, ettei mitään flirttailua tms ainakaan lapsen edessä. Hän on suostunut tähän. Mutta silti jatkaa. Vaikka ollaan mukamas vain kavereita.

No ihan selkeä hommahan toi on, mies on ihastunut ja tahtoisi sut, mukulasi vaan on kiusallisesti tiellä. Tahtoisi siis luultavastikin suhteeseen sun kanssa, olethan nuori ja nätti, muttei miksikään varaisäksi tai välttämättä mihinkään muuhun kuvioon lapsesi kanssa, hän kun ei lapsia halua. Ja yleensä jos joku ei halua omia lapsia, hän haluaa vielä vähemmän muiden lapsia elämäänsä.

Koska tämmöistä vaihtoehtoa ei kuitenkaan ole, valitsee sen ainoan vaihtoehdon saada olla kanssasi tekemisissä mutta välttää vastuu, eli ystävyyden flirttailulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos oot tutustunut siihen netissä, niin tiedän varmaan kuka se on. Sillä on hirveästi naisia "kavereina"... Kannattaa unohtaa.

Aika pienestä määrästä yksyiskohtia keksit kuka se on :laugh: Kun en ole edes ikää tai kansallisuutta maininnu :laugh: Mut joo en. En ole tutustunu häneen netitse.

No ihan selkeä hommahan toi on, mies on ihastunut ja tahtoisi sut, mukulasi vaan on kiusallisesti tiellä. Tahtoisi siis luultavastikin suhteeseen sun kanssa, olethan nuori ja nätti, muttei miksikään varaisäksi tai välttämättä mihinkään muuhun kuvioon lapsesi kanssa, hän kun ei lapsia halua. Ja yleensä jos joku ei halua omia lapsia, hän haluaa vielä vähemmän muiden lapsia elämäänsä.

Koska tämmöistä vaihtoehtoa ei kuitenkaan ole, valitsee sen ainoan vaihtoehdon saada olla kanssasi tekemisissä mutta välttää vastuu, eli ystävyyden flirttailulla.

Häiritsevintä koko kuviossa on se, että hän kyllä tulee loistavasti toimeen lasten kanssa ja esim mielellään leikittää tyttöä leikkipuistossa tms. Hällä on kavereitakin joilla on lapsia ja oikein mielellään viettää heidän kanssaan aikaa.

Kunhan ei tarvii ottaa mistään vastuuta, olla yksin lasten kanssa tai mitään sellaista. Niin kauan ku lasten kanssa saa vaa leikkiä ja sillai niin kaikki on hyvin.

On se sanonu, että jos mulla ei olis lasta niin meillä voisi olla jonkunlainen suhdekin mutta että naimisiin hän ei koskaan aio eikä lapsia koskaan tule.

Ei tarvii vastata jos liian henk.koht. Mutta jos harrastatte seksiä, niin ette mun mielestä ole ns. kavereita. Sitten tuo flirttailu on ihan ymmärrettävää. Mutta jos ette, niin hmm.. mitä siinä tekisi. Jos sua häiritsee ja mies ei lopeta niin ehkä parempi ettette tapaa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Häiritsevintä koko kuviossa on se, että hän kyllä tulee loistavasti toimeen lasten kanssa ja esim mielellään leikittää tyttöä leikkipuistossa tms. Hällä on kavereitakin joilla on lapsia ja oikein mielellään viettää heidän kanssaan aikaa.

Kunhan ei tarvii ottaa mistään vastuuta, olla yksin lasten kanssa tai mitään sellaista. Niin kauan ku lasten kanssa saa vaa leikkiä ja sillai niin kaikki on hyvin.

On se sanonu, että jos mulla ei olis lasta niin meillä voisi olla jonkunlainen suhdekin mutta että naimisiin hän ei koskaan aio eikä lapsia koskaan tule.

Niin, no se ettei tahdo omia lapsia tai lapsia arkielämäänsä, ei tarkoita etteikö voisi kuitenkin pitää lapsista. Ei se musta ihmisestä pahaa tee, ettei vastuu kiinnosta, etenkään jos sen tiedostaa noin hyvin että tajuaa jättää ne lapsetkin hankkimatta.

Ihan selvä hommahan tää on ja veikkaan että tulet vielä törmäämään todella monen miehen kanssa samaan kuvioon. Ja voi olla, että vaikka löytäisit lasta haluavan miehenkin, sun normista poikkeavien kasvatusnäkemystesi seurauksena hän ei kuitenkaan just sun kanssa tahdo jakaa vastuuta lapsiperhearjesta vaikka muuten epäilemättä tahtoisikin suhun sitoutua ja pitäisi susta kovasti.

Ei tarvii vastata jos liian henk.koht. Mutta jos harrastatte seksiä, niin ette mun mielestä ole ns. kavereita. Sitten tuo flirttailu on ihan ymmärrettävää. Mutta jos ette, niin hmm.. mitä siinä tekisi. Jos sua häiritsee ja mies ei lopeta niin ehkä parempi ettette tapaa enää.

No ei enää harrasteta :D Joskus ollaan. Kerran ennen lapsen syntymää ja pari kertaa ku tuo oli vauva. Siitä alkaa jo olla aikaa, luulis toisen voivan jo suhtautua normaalisti :/

Niin, no se ettei tahdo omia lapsia tai lapsia arkielämäänsä, ei tarkoita etteikö voisi kuitenkin pitää lapsista. Ei se musta ihmisestä pahaa tee, ettei vastuu kiinnosta, etenkään jos sen tiedostaa noin hyvin että tajuaa jättää ne lapsetkin hankkimatta.

Ihan selvä hommahan tää on ja veikkaan että tulet vielä törmäämään todella monen miehen kanssa samaan kuvioon. Ja voi olla, että vaikka löytäisit lasta haluavan miehenkin, sun normista poikkeavien kasvatusnäkemystesi seurauksena hän ei kuitenkaan just sun kanssa tahdo jakaa vastuuta lapsiperhearjesta vaikka muuten epäilemättä tahtoisikin suhun sitoutua ja pitäisi susta kovasti.

Mä hankin naisen mieluummin.

Se mikä tässä häiritsee ja mikä mielestäni siis on epämiellyttävää, epäkohteliasta jne on se, ettei hän lopeta tuota erittäin avointa flirttailua ja vihjailua vaikka ollaan sovittu, ettei enää sellasta. Olen mielestäni jopa sanonut jo kerran, että älä enää, ei ole kivaa. En sitten ehkä tarpeeksi suoraan miesten näkökulmasta. Tottakai mua harmittaa, että muutoin kiva ja kiltti mies ei sittenkään natsaa, mutta se puoli on mun ongelma. Se vaan sais lopettaa ton "kiusaamisen" (tai siltä se tuntuu!!) kun ollaan niin sovittu :| Vois sit rauhassa siirtyä eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Mä hankin naisen mieluummin.

Se mikä tässä häiritsee ja mikä mielestäni siis on epämiellyttävää, epäkohteliasta jne on se, ettei hän lopeta tuota erittäin avointa flirttailua ja vihjailua vaikka ollaan sovittu, ettei enää sellasta. Olen mielestäni jopa sanonut jo kerran, että älä enää, ei ole kivaa. En sitten ehkä tarpeeksi suoraan miesten näkökulmasta. Tottakai mua harmittaa, että muutoin kiva ja kiltti mies ei sittenkään natsaa, mutta se puoli on mun ongelma. Se vaan sais lopettaa ton "kiusaamisen" (tai siltä se tuntuu!!) kun ollaan niin sovittu :| Vois sit rauhassa siirtyä eteenpäin.

Ei ne naiset välttämättä ole muitten mukuloille yhtään helpompia.

No ei se varmaan sitä jaksa kauhean kauaa jatkaa, jos et reagoi siihen enää yhtään mitenkään. :)

Vaikka vähän vaikeaahan se varmaan on, varmaan häkellyttää tuollainen käytös että vaikea olla ihan pokkana kuin ei mitään.

Ittellä oli samantapainen tilanne. Mutta mies toisaalta halusi suhteen, aina joskus siitä puhui, mutta ei tainnut päästä siitä yli että mulla on lapsi. Sanoi aina että tätä pitää miettiä tarkasti kun suhteessa ei olla ainoastaan me kaksi, vaan meitä olisi kolmaskin. Itse en edes puhunut mitään seurustelusta. Mutta mies sitä jollain tavalla halusi kun joskus avautui. Jonkun aikaa jaksoin kuunnella, miten haluaisi seurustella kanssasi, mutta kun mutta kun...

Sanoin lopulta, että parempi ettei tavata enää. Tästä huolimatta hän jonkun ajan päästä otti yhteyttä. No viimeksi sanoin viimeistä kertaa, että ei pidetä enää yhteyksiä. Nyt hän totteli. Mutta kyllä mä huomasin tämän kaiken jahkailun välissä, että molempien tunteet ovat viilentyneet. Ei se mikään ihme, vuosia tässä menikin aikaa.

Itselläni ei enää minkäänlaisia tunteita, vaikka jossain vaiheessa melkein ajattelin, että en minä tuosta eroon pääse, että kyllä me kai vielä yhdessä ollaan. Tosin, en minä tiedä pääsinkö vielä eroon kun on joskus ottanut yhteyttä puolen vuoden päästäkin. Mutta tunteista häntä kohtaan olen päässyt eroon.

Ei se ole oikeaa rakkautta, jos lapsi on esteenä.

Kun on tehnyt selväksi ettei halua mitään vakavaa.Se on sinusta kiinni lähdetkö leikkiin mukaan vai et.

Nimenomaan. Mitä ihmeen analysoitavaa tai epäjohdonmukaista miehen käytöksessä muka on?

Nimenomaan. Mitä ihmeen analysoitavaa tai epäjohdonmukaista miehen käytöksessä muka on?

Mitäköhän?

"Ollaan vain ystäviä, sillä ei meidän välisestä parisuhteesta mitään tulisi."

"Ok, ollaan vain. Eihän sitten enää mitään flirttailuja tai vihjailua? Ollaanhan vain kavereita?"

"Joo, se on selkeämpää niin."

Seuraavilla kerroilla: (suoria sitaatteja, tulee enkuksi siis)

"I miss you! You better contact me when you get back to Finland <3"

"I'd LOVE to travel with you. Get to sleep in the same sleeping bag ;D"

"How is the hottest MILF I know doing today? :P"

Ja sitten lääppii, livenä jotain vitsailee seksistä ja sensellaista. Tosi selkeää touhua, juups. Joka kerta ku asiasta ollaan puhuttu niin me ollaan vaa kavereita, ei mitään muuta.

Yhteistyössä