Mä en tajuu yhtä kaveria/tuttua.. Valehtelusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Siis selailin tota huutista, sit osu silmään yks myyjän nimimerkki. Tein vähän salapoliisityötä ja varmistuin että tuttu hän on.

Katselin hänen ostojaan sieltä ja tuumasin vaan että aika paljon paskaa hän on mulle syöttäny. Ei vakavaa mutta esim että mitä on ostanu ja mistä ja mihin hintaan.. :kieh: Niin noloa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
stalkkeri :)

ÖÖ..mikä :D (tyhymä kun olen)

Eli kyttääjää meinaa... :)

Ai mää vai
:D .

Niin onki nyt kun ei ole muuta tekemistä ja yksin täällä kyttäilen. Mutta siis MIKSI pitää sanoa että on ostanu reimatecin sokoksesta ja maksanu siitä 129e kun sen on ostanu huutiksesta ja maksanu siitä 60e :whistle: :xmas:

+muita vastaavia :o

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
:D mitäpä tuohon voi sanoa.. yrittää vissiin kohotella egoa? :D

Pistää vaan miettimään että kuinka hänen juttunsa on totta noin, niinkuin muuten.. :whistle: .
Tosi tyhmä juttu ja pienen pieni mutta aika varauksella saapi näemmä kuunnellä hänen tarinoitaan..

Ai mää vai

Niin onki nyt kun ei ole muuta tekemistä ja yksin täällä kyttäilen. Mutta siis MIKSI pitää sanoa että on ostanu reimatecin sokoksesta ja maksanu siitä 129e kun sen on ostanu huutiksesta ja maksanu siitä 60e :whistle: :xmas:

Ei vaan kehtaa tunnustaa ettei ole ostanu uutena vaan "kirpparilta". Mutta en kyllä ymärä miksi ei. Mukavaahan se on jos halvemmalla saa :)

Ai mää vai

Puhutteko te vaatteiden hinnoista?
Miksi niistä yleensä jutellaan?

Ai mää vai

Puhutteko te vaatteiden hinnoista?
Miksi niistä yleensä jutellaan?

Juu, kyllä hän päivitteli että kallis oli mutta halusi satsata.. Tästä ei ole ku pari vk..

Alkuperäinen kirjoittaja mökötti:
tommosia asioita kun ihmisillä on aikaa kytätä, niin voi voi....

Pöh..mä olen utelias ja toki mua kiinnostaa jos tollasen bongaan ja huomaan että mua on kusetettu..

No voi jestas,suahan on kusetettu nyt niiiin pahasti et huhhuh..

Mee ittees.Kuvottavaa miten joku voi kytätä toisen tekemisii noin paljon.Jos sua niin hirveesti vaivaa,niin ota asia esille tän sun kaveris kaa.

Eikä siinä etteikö kaverisi olisi tehnyt väärin valehdellessaan.Siihenkin on varmasti jokin syy...kannattaa ottaa selvää siitä niin ei tarvii sit alkaa kakkaa jauhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No jaa, onneksi en käytä esim tämän palstan kirppistä, enkä kyllä paljoa huutistakaan. Tosin kaikki kaverit kyllä ostelevat huutiksesta, joten ei pelkoa kyttäilystä.

No en mä yleensä hei kyttää.. Mutta jos nimerkki on niin ilmeinen ja kaupunki oikee niin mulla kävi mielessä et kurkkaampas mitä tää on huudellu...

Pointti oli se että, MIKSI pitää valehdella.
Pointti ei ollu siis mun kyttäys :whistle:

Juu, sellasia jotkut on. Luulevat, että saavat arvostusta, kun kehuskelevat kalliilla hankinnoilla. Meidän hiekkalaatikolla onneks kehuskellaan sillä, kuka on saanut halvimmalla :)

:D En mä ymmärrä mitä järkeä on valehdella jostain lastenvaatteiden hinnoista, samahan se on mistä ne ostaa ja millä hinnalla.

Mutta siis tiedän sen ihmistyypin jolle on tärkeää ilmoitella kaikki hinnat ja ostopaikat ja minusta se on no.. tökeröä.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
:D En mä ymmärrä mitä järkeä on valehdella jostain lastenvaatteiden hinnoista, samahan se on mistä ne ostaa ja millä hinnalla.

Mutta siis tiedän sen ihmistyypin jolle on tärkeää ilmoitella kaikki hinnat ja ostopaikat ja minusta se on no.. tökeröä.

Tää kuuluu just siihen ihmistyyppiin..Ja siks tää olikin jotenki koomista.

Mä taas voisin tehdä toistepäin eli olen oikeasti ostanut Sokkarilta 120e Reimatecit, mutta miehelle sanon, että sain alennuksella 70e:lla....:whistle: Lisättäköön vielä, että meillä kummatkin käyvät töissä, joten mistään "toisen rahojen tuhlailusta" ei ole kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiättekö:
Mä taas voisin tehdä toistepäin eli olen oikeasti ostanut Sokkarilta 120e Reimatecit, mutta miehelle sanon, että sain alennuksella 70e:lla....:whistle: Lisättäköön vielä, että meillä kummatkin käyvät töissä, joten mistään "toisen rahojen tuhlailusta" ei ole kyse.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
no joo...Mua ei ymmärretty.. ei sitte..

No en ymmärtänyt, jos hän jostakin syystä ei vaan halua muiden tietävän esim taloudellisesta tiukkuudesta vaikkapa,,? =)

No mutta tarviiko hintaa kertoa ja ostopaikkaa. kukaan tuskin edes huomaisi vaikka sitä haalaria saati sitten kysyisi että mistä ostit ja paljon maksoi.

Yhteistyössä