mä en tie itkenkö vai nauranko....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan jolta on mennyt jotakin ohi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vaan jolta on mennyt jotakin ohi

Vieras
mulla on nyt "oikeasta " työpaikastani lomaa ja ajattelin mennä auttaa äitini työpaikalle. oon aloittanut 12pv siellä ja nyt ollu tiistaistaasti eli 20-21 pois ,kun lapset on kipeitä. laitoin päivällä mutsille txt ,että olen huomisen pois vielä ,kun neiti on kovin räkäinen.

nyt mutsi sitten soitti.
että ........ oli valittanut kun olen 3 pv pois,kun tulee niin paljon tavaraa sisälle.
ja tosi noloa ,kun mä (mutsi) olen hankkinut sut sinne ja sä olet nyt 3 pv pois.

voi jumaliste. teenkö mä nyt jotain väärin ,kun ajattelenkin mun lasteni parasta!!!

mulla meni maku koko puljuun!!!!!!

sori, nyt en kyllä ymmärtänyt?! Siis olet normaalisti töissä työpaikassa jonka äitisi on sinulle hommannut, nyt olet lastesi takia ollut sieltä pois ja kuitenkin äidilläsi töissä toisessa paikassa vai? Kuka ne lapset sitten on hoitanut ja eikö äitisi ollut sitä mieltä silloin kun menit hänelle töihin ettei kannattaisi olla "oikeista" töistä pois?

olen norm töissä vanhainkodilla ja nyt lomaa sieltä.
ja jottei aika tulis vaan liian pitkäksi kysyin mutsilta jospa pääsisin hänen työpaikalleen töihin (iso romupulju täynä kaikkea)

aloitin viime ma. nyt soitin tiistain aamulla ,että en tule töihin ,kun lapset on kipusia. olin myös tänään pois ja laitoin päivällä tekstarin mutsille ,että likka on vielä niin räkäinen ,että tarhaan en vie.

oli pomo sitten valittanu mutsille ,kun olen 3 pv pois ja tavaraa tulee
ja mutsi valitti mulle ,että saa hävetä ,kun on mut sinne hommannut ja nyt mä olen pois.

niin olenko mä nyt sitten tehnyt jotakin väärin ,kun olenkin lasteni kanssa kotona nämä KOLME PÄIVÄÄ????

tulihan sieltä nyt paljon muutakin tekstiä ,mutta nämä nyt jäi mieleeni.

Jos sulla on kerta lomaa, niin miksi et alunalkaenkin ole ollut koko aikaa lastesi kanssa vaan olet raahannut tarhaan ja hommannut itsellesi toisen työn loma-ajallesi?

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä sinua:
Jos sulla on kerta lomaa, niin miksi et alunalkaenkin ole ollut koko aikaa lastesi kanssa vaan olet raahannut tarhaan ja hommannut itsellesi toisen työn loma-ajallesi?

no vittuakos se sulta on pois vai onko???
pakko kait sitä rahaa jostakin on saatava ja ruokaa pöytään vai tullaanko me teille syömään???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen norm töissä vanhainkodilla ja nyt lomaa sieltä.
ja jottei aika tulis vaan liian pitkäksi kysyin mutsilta jospa pääsisin hänen työpaikalleen töihin (iso romupulju täynä kaikkea)

aloitin viime ma. nyt soitin tiistain aamulla ,että en tule töihin ,kun lapset on kipusia. olin myös tänään pois ja laitoin päivällä tekstarin mutsille ,että likka on vielä niin räkäinen ,että tarhaan en vie.

oli pomo sitten valittanu mutsille ,kun olen 3 pv pois ja tavaraa tulee
ja mutsi valitti mulle ,että saa hävetä ,kun on mut sinne hommannut ja nyt mä olen pois.

niin olenko mä nyt sitten tehnyt jotakin väärin ,kun olenkin lasteni kanssa kotona nämä KOLME PÄIVÄÄ????

tulihan sieltä nyt paljon muutakin tekstiä ,mutta nämä nyt jäi mieleeni.

no nyt ymmärsin, pikkasen pitkät piuhat jälleen kerran...
ilman muuta hoidat lapsesi terveeksi kotosalla etkä vie puolikuntoisena hoitoon!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä sinua:

no vittuakos se sulta on pois vai onko???
pakko kait sitä rahaa jostakin on saatava ja ruokaa pöytään vai tullaanko me teille syömään???

Kyllä oikeessa töissä lomalta maksetaan palkkaa...

Yhteistyössä