mä en tie mikä mulla on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm...

Vieras
oon tosi onnellinen mun lasten ja mieshen kanssa!
synnytys ja toipuminen tosi rankka nyt toisen kanssa(3kk), esikoinen (2v)tosi mustis ja uhmis päälle :(
nyt oon viime viikot ollu tosi väsyny, itkettää lähes päivittäin, pinna tiukille!
isän kuoli hiljattain ja en ole edes osannu surra sitä vielä...
tuntuu että haluaisin jonkun avuksi päiviin välillä, en osaa vaa olla vaan puuhaan koko ajan melkee kotihommia jos en lasten kanssa ole...
tuntuu vaa ettei ole hyvä olla mut en osaa selittää mikä vikana...

kuulostaa tutulta..mulla alko samalla tavalla synnytyksen jälkeinen masennus.Olin vauvasta onnellinen jne..mutt koko ajan tajusin käyväni ylikierroksilla,just siivosin koko ajan jne.Mulla oli siinä viel kaks tän vauvan lisäksi ja erittäin huonosti nukkuvia ja voimakastahtosia lapsia,mä aloin olee tosi kiukkunen ja kaikki itketti ja olin aina väsyny.Yks päivä vaan sitte kesken ruuan laiton tuntu et nyt mä romahdan tän kaiken keskelle,kaikki voimat katos ja tuli ihan kamala olo..neuvolas puhuin asiasta ja heti kyllä tarjottiin apuaMä suosittelen lämpimästi et puhu asiasta neuvolassa,muuten sitä antaa asian mennä liian pitkälle ja sitte ei ehkä tajua enää apua hakeakkaan..ja muutenki ku asiaan saadaa apua mahollisimman aikasin nii se on paljon helpommin hoidettavissa,voimia sulle!

Yhteistyössä