Y
yks vaan
Vieras
Haluaisin joskus itsekin nauttia siitä päivästä, mutta ei.. Aamulla mies tuo lasten kanssa aamupalan sänkyyn ja lapset tehneet kortit. Tämä on aivan ihanaa, mutta sitten se alkaa.. Kaikki lapset pakata autoon ja lähteä ensin ajamaan mun äidin luokse, sitten minun äidin äidin luokse, sitten miehen äidin luokse ja vielä minun isän äidin luokse..
Mä olen yrittänyt ystävällisesti sanoa,et jos tultais joku toinen päivä käymässä,että saataisiin viettää äitienpäivä oman perheen kesken kotona, koska olen minäkin äiti..
Mutta ei tunnu sopivan kenellekään, joten sunnuntai aamusta meidän perhe taas ahtautuu autoon heti aamusta ja ajellaan koko päivä paikasta toiseen.. Yhteensä päivän aikana kertyy melkein 500 kilometriä..
Johan helpotti
Mä olen yrittänyt ystävällisesti sanoa,et jos tultais joku toinen päivä käymässä,että saataisiin viettää äitienpäivä oman perheen kesken kotona, koska olen minäkin äiti..
Mutta ei tunnu sopivan kenellekään, joten sunnuntai aamusta meidän perhe taas ahtautuu autoon heti aamusta ja ajellaan koko päivä paikasta toiseen.. Yhteensä päivän aikana kertyy melkein 500 kilometriä..
Johan helpotti