Mä en uskalla enää mennä nukkumaan

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Oon nähnyt niin vihaisia unia koko yön.

Tyttö taas itki ikäväänsä mulle illalla ennen nukkumaanmenoa. Nähnyt isäänsä viimeksi kuukausi takaperin ja odotti torstaina isäänsä, kun oltiin sovittu että hakee tytön tarhasta. Kusipää teki oharit. Hän kun ei ole ollut kotonaan viikkoihin, kun on uuden naisystävän luona eikä paljon ole tytön kuulumisia kysellyt. Oltiin keskiviikko puolen päivän aikaa sovittu että hakee tytön tarhasta klo 10 aikaan. Kysyin silloin että haluaako hakea jo silloin keskiviikkona, niin hän sanoi ettei ole turvaistuinta autossa eikä ole kotona. No sovittiin toi torstai ja että hakee sen istuimen.

Torstaina töissä ollessani oli sitten soitellut ja lähetti viestin, että ei ole istuinta. Puolen päivän aikaan soitin takasin ja kysyin että miten on mahdollista että hän ei oo saanut istuinta vuorokauden aikana haettua kotoaan. Sanoin että on kumma että tää nainen on niin paljon tärkeämpi, et kun harvoin sais tytärtään nähdä, niin tekee näin. Sanoin et soitan tarhaan ja kerron hakevani itse, kun ei ex sellastakaan ehdottanut että olis voinut hakea het paikalla sen istuimen ja ois vaan vähän myöhässä. Sitten se sano et voin soittaa sinne tarhaan ja sanoa, ettei hän hae tytärtään sieltä enää koskaan, koska olen oikeassa että hän on vaan ollut sen naisen luona ja se on paljon tärkeämpää. Illalla hain tytön, joka puhkes kyyneliin mut nähdessään, kun koko pitkän päivän oli innolla odottanut isiä. Itkeä tirautin siinä sitten itsekin.

Viime yönä sitten näin unta, että näin exän ja myöhemmin unessa tän naisen, ja olin niin täynnä vihaa ja halusin repiä heiltä silmät päästä.

En vaan voi ymmärtää millanen tää nainenkaan on, ettei kannusta isäänsä tapaamaan lastaan.

ehkä tää nainen ei ees tienny suunnitelmasta et isä ois hakenu lapsensa? tai sit seki on vaan kusipää. joistain ukoista vaan ei oo isiks, säälittää heidän lapsensa koska ovat täysin syyttömiä siihen kuka heidän isänsä on. kyllä tollaset jälkensä lapseen jättää ja katkeruus nousee ainaki myöhemmin pintaan isää kohtaan :(

Tyttö parka. :'( Ehkä sun ei enää kannata sanoa etukäteen milloin isä pitäisi olla tulosa hakemaan,niin toisen ei tarvitsisi pettyä.Onko teillä tapaamiset sovittuna?Lastenvalvojalla käynti saattaisi ryhdistää,jos ei niin ainakin kaikki olisi paperilla.

Mä en oo uskaltanu nukkua kolmeen yöhön, ku yhteensä vaan 2h torkkuen. Pää alkaa jo hajoamaan...mut huomenna pitäs jaksaa töihin mennä. Onneksi mies tulee tänään kotiin avuksi...Mua on valvottanu toi meidän esikko ; en uskalla nukkua, kun en tiiä, et mitä se keksii. Ja yöt on menny valvoessa ja miettiessä sen asioita (mahd.tulevaa diagnoosia ja siihen liittyviä juttuja)

Alkuperäinen kirjoittaja Looris:
Mä en oo uskaltanu nukkua kolmeen yöhön, ku yhteensä vaan 2h torkkuen. Pää alkaa jo hajoamaan...mut huomenna pitäs jaksaa töihin mennä. Onneksi mies tulee tänään kotiin avuksi...Mua on valvottanu toi meidän esikko ; en uskalla nukkua, kun en tiiä, et mitä se keksii. Ja yöt on menny valvoessa ja miettiessä sen asioita (mahd.tulevaa diagnoosia ja siihen liittyviä juttuja)

:( Jaksamisia sinne sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
ehkä tää nainen ei ees tienny suunnitelmasta et isä ois hakenu lapsensa? tai sit seki on vaan kusipää. joistain ukoista vaan ei oo isiks, säälittää heidän lapsensa koska ovat täysin syyttömiä siihen kuka heidän isänsä on. kyllä tollaset jälkensä lapseen jättää ja katkeruus nousee ainaki myöhemmin pintaan isää kohtaan :(

No yks tekosyy sille hakemattomuudelle torstaina oli kun ei ollut exä kuulemma herännyt, vaikka kuulemma oli yritetty herättää. Sit totes vaan "on ollu vissiin huono herättäjä".

Aiemmin kun olen ihmetellyt miksi ei ole halunnut nähdä tyttöä, niin se on kuitannut sen näin "tyttö pitää vankina", siis huumorilla sanonut noin, mutta oisko sitten jtn perääkin? En tiedä mutta syy on mulle yks lysti, kun sattuu tytön puolesta niin paljon.

Todella ikävää, ei voi muuta sanoa. Tyttöäsi suojellaksesi (isänsä idioottimaisuudelta siis); voisitko jatkossa kertoa tapaamisista vasta, kun on jo varma ettei ohareita tule? Tyyliin ; soittaa kun lähtee hakemaan tyttöä luotasi tms.? Ja kerrot vasta kun isä jo matkalla siis (jos tyttö siis kaipaa isäänsä ja lähtee tämän mukaan mielellään?)

Alkuperäinen kirjoittaja katja:
Todella ikävää, ei voi muuta sanoa. Tyttöäsi suojellaksesi (isänsä idioottimaisuudelta siis); voisitko jatkossa kertoa tapaamisista vasta, kun on jo varma ettei ohareita tule? Tyyliin ; soittaa kun lähtee hakemaan tyttöä luotasi tms.? Ja kerrot vasta kun isä jo matkalla siis (jos tyttö siis kaipaa isäänsä ja lähtee tämän mukaan mielellään?)

No näin täytyy tehdä. Nyt vaan tyttö kuuli väkisinkin et isä on tulossa, kun mun piti siitä tarhaan sanoa erikseen, kun olen pyytänyt ettei anna tyttöä isälleen, jos en ole kertonut että tulee hakemaan. Mutta täytyy vastaisuudessa yrittää tuokin sanoa hoitajille tytön kuulematta. Jos nyt isä ylipäätään enää aikoo nähdä tytärtään.

Ja tyttö tosissaan rakastaa isäänsä kovasti ja kaipaa ja lähtee mielellään isin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:

No näin täytyy tehdä. Nyt vaan tyttö kuuli väkisinkin et isä on tulossa, kun mun piti siitä tarhaan sanoa erikseen, kun olen pyytänyt ettei anna tyttöä isälleen, jos en ole kertonut että tulee hakemaan. Mutta täytyy vastaisuudessa yrittää tuokin sanoa hoitajille tytön kuulematta. Jos nyt isä ylipäätään enää aikoo nähdä tytärtään.

Ja tyttö tosissaan rakastaa isäänsä kovasti ja kaipaa ja lähtee mielellään isin kanssa.

Jos näin on, niin yritä joustaa. Rasittavaahan se sinulle on, mutta ajan myötä kannattaa. Ja jonkun tyttöystävän tms. moittiminen ei kyllä auta ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:

Jos näin on, niin yritä joustaa. Rasittavaahan se sinulle on, mutta ajan myötä kannattaa. Ja jonkun tyttöystävän tms. moittiminen ei kyllä auta ketään.

Mun mielestä ei ole oikein ketään kohtaan, että ex on isä silloin kun sattuu huvittamaan. Tytöllä on paha mieli kun ei näe isäänsä, eikä vielä oikein osaa käsitellä asiaa. Näkyy sitten raivareina ja itkuherkkyytenä täällä kotona.

Mäkään en oikein edes tiedä mitä sanoa tytölle kun kyselee et koska isi tulee hakemaan. Sanon yleensä jtn "äiti ymmärtää et sulla on isiä ikävä, äiti ei tiedä koska isi tulee hakemaan" ja halaan ja lohdutan.

Surullista tosiaan. Koita nyt keksiä jotakin, millä saatte koko miehen pois mielestänne, molemmat. Tehkää jotain kivaa yhdessä, joku pieni matka / retki ehkä? Että saisitte muuta ajateltavaa. Ja sanot että isi on nyt kiireinen ja hakee taas kun ehtii. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän...

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
minkä ikäinen tyttö

Täyttää tässä kuussa 3 vuotta.

mulla 4v tyttö ja vaikea kuvitella mitä itse tekisin tuossa tilanteessa...luultavasti laittasin niin karulta kuin kuullostaa välit poikki siihen asti et saa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.vaikka eihän pieni lapsi ymmärrä asioita =/ että joutus odottaa..ite pohdin just että jääkö vauva isättömäksi siinä mielessä että eroan kun ei toista koko lapsi kiinosta ja kauhean itsekäs.ensin hän sitten ehkä muut (paitsi jos kavereista kyse)
mut se olisi jo liian pitkä tarina

minkä ikäinen tyttö

mulla 4v tyttö ja vaikea kuvitella mitä itse tekisin tuossa tilanteessa...luultavasti laittasin niin karulta kuin kuullostaa välit poikki siihen asti et saa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.vaikka eihän pieni lapsi ymmärrä asioita =/ että joutus odottaa..ite pohdin just että jääkö vauva isättömäksi siinä mielessä että eroan kun ei toista koko lapsi kiinosta ja kauhean itsekäs.ensin hän sitten ehkä muut (paitsi jos kavereista kyse)

Niin meillä on vielä sekin tilanne, että toinen lapsi tulee marraskuussa eikä ex haluais koko lasta.

minkä ikäinen tyttö

Niin meillä on vielä sekin tilanne, että toinen lapsi tulee marraskuussa eikä ex haluais koko lasta.

miul vauva on uudelle miehelleni.alussa kaikki oli ok mutta sitten kun lähti töihin kaikki muuttui...4v on isäänsä eli ex hyvät välit kuten muillakin.alku oli hankalaa mut huomattiin ehkä molemmat et asiat sujuu jos haluaa,ihan jo lasten takia. mietin vaan et kuin voin epäonnistua taas kaikessa.

Yhteistyössä