mä en uskalla mennä nukkumaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
joo aika hölmöä mutten vaan uskalla...tuli lappu aamulla postilaatikkoon että taloyhtiön yhteen asuntoon on viime viikonloppuna murtauduttu...ja kenties omaan ehkä vilkkaan mielikuvituksen mutta koko ajan aattelen että mitäs jos ne iskee keskellä yötä ja lyö ikkunat rikki ja herään siihen että ukot tulee ryöstöretkelle...:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Jätä johonkin valo päälle, niin luulevat että teillä valvotaan?

joo näin täytyy tehä..ja no nyt saa nauraa mutta mun oli pakko käydä ostamassa sellanen liiketunnistin hässäkkä,täytyy se huomena asentaa ku en ite oikee osannu..:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

joo näin täytyy tehä..ja no nyt saa nauraa mutta mun oli pakko käydä ostamassa sellanen liiketunnistin hässäkkä,täytyy se huomena asentaa ku en ite oikee osannu..:whistle:

Ei se oo mikään paha... paitsi että meillä ei toiminut, kun meidän pihalla käy naapurin kissat ja kaiken maailman fasaanit ja kettukin.
Mie sinkoilin aina katsomaan, ja nyt se on sit poistettu mun mielenrauhan takia.

Siinä oli kanssa joku juttu, että kun sitä ei saanut silleen "tunnistamaan" sitä liikettä ns. hyvältä korkeudelta... se siis otti just nuo kissat ym. maan matoset paloi lähes aina :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se oo mikään paha... paitsi että meillä ei toiminut, kun meidän pihalla käy naapurin kissat ja kaiken maailman fasaanit ja kettukin.
Mie sinkoilin aina katsomaan, ja nyt se on sit poistettu mun mielenrauhan takia.

ai,höh :( mut tää on sellanen mikä laitetaan sisälle ja sitte kytketää kaukosäätimestä..sillä on tietty kantama alue ja jos siihen kävelee niin laite rupee huutamaan...hetken mietin että ostanko tollasen,jotenkin voisin kuvitella itseni tuntien että mä saan takuulla sen ite laukeamaan :D

Uusimmat

Yhteistyössä