Mä en vaan enää jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hajoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hajoon

Vieras
En saa noita kuriin, kukaan ei tottele mua, saati edes kuuntele. Täällä on aivan järkyttävä sotku, ne heittää kaiken lattioille, roskat, karkkipaperit, ruuat, vaatteet, pelit, lelut, kaiken. Ruuat kannellaan pois keittiöstä, jos jotain sattuu ruokakomeroon asti päätymään, se jää sinne lattialle.

Ne riehuu, huutaa, sotkee, tappelee, hajottaa, tuhoaa.

Eikä kukaan usko tai kuuntele.

Mä en jaksa enää. Mä vaan istun tän helvetin kaaoksen keskellä ja itken. Menivät sentään huoneeseensa, mutta eivätpä siellä varmaan kauaa pysy.

Mun entinen kaunis kotini on kuin kaatopaikka, tai oikeastaan vielä pahempaa. Kaikki on lattialla, sotkettuna, hajotettuna, rikottuna. Puhtaat ja likaiset vaatteet, ne kaikki miljoona, on sekaisin lattialla.

Mä en jaksa. En tosiaan enää.

Mä haluun pois. Enkä ikinä enää nähdä noita.

Neljä eikä miestä.

Mä oon yrittänyt hyvällä ja pahalla saada noita tekemään osan kotitöistä tai ainakin olemaan sotkematta, mutta ei sillä oo ollut mitään vaikutusta. Sitten kun mä saan siivottua, sama kaaos on päällä viimeistään tunnin kuluttua. Eikä kestä niinkään kauaa siisteys.

Kunpa näkisitte tän nyt, niin tietäisitte mistä mä puhun. Itkettää vaan. Ja väsyttää koko touhu.

Olet siis aina siivonnut heidän sotkut? Nyt niskasta kiinni teitä kaikkia, haet ne lapset huoneistaan ja alatte porukalla siivoamaan. Jos ei käsky toimi, niin ukaasit kehiin. Se on teidän yhteinen koti, ja siellä kuuluu kaikkien siivota.

kutsu kaikki pöydän ääreen ja laita istumaan hiljaa ja ilmoita puhe äänellä että näin ei voi jatkua että sä meet nyt lenkille tai johonkin pariksi tunniksi ja jos ja kun tuut takas kotia pitää paikan olla ihmisasunnon näköinen ja sitten jaatte vastuu alueet iän ja kykyjen mukaan ja se jonka alue / tehtävät on hoitamatta saa vuorostaan poistua ulkoruokintaan tai suoritta yhdessä päätettävän "yhteisöpalvelu rangaistuksen"

Lyö nyrkki pöytään ja laita ipanat töihin.

Ei kavereille, eikä kavereita teille ennen kuin pysyy koti siivossa. Samaten ei tavaraa, ei vaatetta ei mitään kivaa. Nyt lattialla lojuvat voit laittaa jätesäkkeihin ja poistaa. Vaatteet ei tule puhtaaksi elleivät ole pyykkikorissa, ja vanhimmat voi hoitaa myös pyykkäyksen.

Jotta edut tulisivat takaisin on annettava näyttöä, ja ellei homma toimi niin uusi vastaisku.

Yhteistyössä