mä en vaan käsitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaiks

Vieras
koira ihmisiä. ja niiden hemmetin haisevien koirien näyttelyitä ja muita agiliti mitä lie koulutuksia joissa rampataan joka viikko.

mua ällöttää uun meen jonnekin kaverille ja sielä on sellanen haiseva kirppusäkki jota pitää paijata 'kun se on niin söpö'... hyiiii

Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
koira ihmisiä. ja niiden hemmetin haisevien koirien näyttelyitä ja muita agiliti mitä lie koulutuksia joissa rampataan joka viikko.

mua ällöttää uun meen jonnekin kaverille ja sielä on sellanen haiseva kirppusäkki jota pitää paijata 'kun se on niin söpö'... hyiiii

se on agilitY. B)

Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:

Mut toiset tykkää koirista, sille sä et voi mitään. Sun täytyy vaan yrittää elää sen asian kanssa.

Musta on tullut erinäisten epämiellyttävien koirakokemusten jälkeen, no hieman suvaitsematon koirien suhteen. Mä en vaan enää oikein tykkää koirista... ja saan aina ihmeen ryöpyn niskaani, jos asiasta mainitsen. Mäkään en halua mitään haisevaa tai kuolaavaa sesseä viereeni esim kahvi/ruokapöytään, mutta eihän siitä saa mainita, kun sesse on niin söpö ja ihana ja viaton luontokappale. Tsiisus, mä en aina jaksa... en mä niitä vihaa, enkä inhoa, ne on ihan kivoja, vähän kauempaa... kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en ymmärrä myöskään.... moni kaveri päivittää fb:ssa koira/hevos harrastus juttuja mutta HARVOIN mitä tekee lastensa kanssa.............

isopeesi

ja ketä oikeesti kiinnostaa jos oma rakas pörri voitti näyttelyssä jotain mitä kukaan ei edes tiedä mitä se tarkoittaa :D

mä en ymmärrä myöskään.... moni kaveri päivittää fb:ssa koira/hevos harrastus juttuja mutta HARVOIN mitä tekee lastensa kanssa.............

Meillä on yks tuttu, joka päivittelee sinne, että koirat sitä, hevoset tätä ja ihanaa, ihanaa. Ainoasta lapsenlapsesta kirjoitetaan tyyliin, oli taas hoidossa, eläimet sekasin, nyt rauha talossa...

lapsenlastaan kädet ristissä? Ja tottakai lapsenlapsi rikkoo rutiinin ja elo ei ole rauhaisaa, mut entäs sitte? Ottavat sentään hoitoon ja lapsi saa touhuta elukoitten kanssa, joka hyväksi lapsen kehtitykselle ja psyykelle...jota ilmeisesti monetkaan tähän ketjuun kirjoittaneet eivät ole saaneet kokea.

Ei se varmaan koirien vika ole, että ihmiset ovat alkaneet kohdella koiria kuin nämä olsiivat ihmisiä. ostellaan merkkikuteita ja puhutaan koirille, aivan kuin nämä oppisivat puhumaan kun kertoo kaiken mitä ympärillä tapahtuu.
ja rodunjalostus, jossa koirista on tehty sairastavia friikkejä.

ja koiranpaska ja kusi, kun jokaisella on koira. nyt sitä kusta ei näe ,mutta talvella lumihangella näkee, miten paljon koiria kaupungeissa on... liika on aina liikaa.

joilleki koira on kirppusäkki. mulle meijän jokainen koira on perheen jäsen. se on vieran henkilökohtanen voi,voi jos ei koirista tykkää

antasin mitä vain jos huomista päivää ei ois olemassa. koiran lopetus on eessä...

Alkuperäinen kirjoittaja -:

isopeesi

ja ketä oikeesti kiinnostaa jos oma rakas pörri voitti näyttelyssä jotain mitä kukaan ei edes tiedä mitä se tarkoittaa :D

Semmosia kavereita, jotka itsekin harrastavat näyttelyitä, voi kiinnostaa. Ja todennäkösesti tälläsellä ihmisellä on paljon näyttelykavereita. Itse en päivitä sellasia, kun on sekarotunen koira. Mutta kyllä kiinnostaa kavereiden koirien tulokset :)

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
lapsenlastaan kädet ristissä? Ja tottakai lapsenlapsi rikkoo rutiinin ja elo ei ole rauhaisaa, mut entäs sitte? Ottavat sentään hoitoon ja lapsi saa touhuta elukoitten kanssa, joka hyväksi lapsen kehtitykselle ja psyykelle...jota ilmeisesti monetkaan tähän ketjuun kirjoittaneet eivät ole saaneet kokea.

Ei pitäis odottaa lapsenlasta kädet ristissä, muttei myöskään antaa ihmisten ymmärtää, että se ainokainen on raskas taakka, ihana päästä siitä eroon, mutta ne elukat, ne on oikea elämän ilo ja valo. Musta se on vähän pimeetä, että elukat menee ihmisten ja etenkin omien lasten ja lastenlasten edelle.

Yhteistyössä