Mä en vaan ymmärrä. Kertokaa te. Saatte kerrankin ihan luvan kanssa haukkua ja nälviä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mika se sun rima on? Hyvaksytko esim sua lyhemman ja lihavemman miehen lahestymis yritykset?

Tuli mieleen kollega ( mies, n 160cm, liikuntavammainen ja 1 pojan yh) joka valitti samaa etta kukaan ei huoli...loydettiin sitten hanen netti profiili jossa oli hyvin tarkat rajat naisen painolle ja tuloille, eika lapsia olisi silla toisella kuitenkaan saanut olla...

Ma uskon kriteereihin jotka koskavat maailmankatsomusta ja arvoja, ei ulkoisia seikkoja.

Tottakai, korvienväli merkitsee eniten ja on ratkaiseva tekijä. Mut kyllä se ulkonäkökin vaan vaikuttaa tosi paljon. En mä ehkä olisi kiinnostunut edes lähtemään tutustumaan sellaiseen tyyppiin, jonka ulkoinen olemus ja tyyli ei miellytä yhtään. Näin se vaan on.

Kerran tapasin pari kertaa erästä miestä, joka ei miellyttänyt silmää yhtään; ylipainoa, hampaat vähän vinot ja ei vaan ollut yhtään hyvännäköinen, mutta luonteeltaan kyllä mukava. En vaan voinut jatkaa juttua ulkoisten seikkojen takia, mua ällötti, vaikka hänestä muuten pidinkin.

Yhteistyössä