V
vaimo-02
Vieras
Ei me olla enää kuin arjen jakajia..Ja se jakokaan ei ole enää niin tasapuolista..minä alan olla loppu.Meidän tilanne on se,että minä käyn osa-aikatyössä ja opiskelen,kotiäityden(3 pientä) ohella.Olen todella väsynyt,kun hoidan vielä KAIKKI kotityöt siinä samalla.Mies sanoo,että on vain niin väsynyt.Onhan hän,kun käy vuorotyössä,mutta niin minäkin vaikka olenkin vain osa-aikatyössä.Olen puhunut miehelle,mutta hän vain vetoaa siihen,kuinka paskoja ukkoja on tuolla jossain muilla,ryyppääävät miten haluavat jne.Hän kuitenkin on luotettava ja jämpti..No niin on,mutta ei oikein ymmärrä eikä halua käsittää,kuinka hiton väsy minä olen.Ei sitä silloin näe toisessa niitä parhaimpia puolia,vain ne huonot..Kai?
Kyllähän hän kuskaa minua menoilleni,ja lapsia,eskariin jne.Mutta hänenhän lapsiaan he ovatkin.Tuntuu,että kaikki,mitä sanon menee ohi hänen korviensa,ihan sama vaikka seinälle puhuisi.
Molemmat ollaan väsyneitä,sehän on selvää.Mutta kukaan ulkopuolinen ei siitä välitä.Anoppia ei kiinnosta kuin oma elämä ja se,että hänellä on helppoa ja hauskaa,ja minun äidilläni on alko-ongelma.
Olen tunnollinen ihminen.Ehkä liiankin.Huomennakin juoksen töihin 6:ksi,vaikka olen kauheassa köhässä.Olen tunnollinen työssä ja kotona.Ehkä se liiaksi sitten väsyttää..
En oikeastaan tiedä enää edes,että rakastanko vaiko ollaanko me yhdessä vain arjen takia.Kamarielämäkin on melko valjua..Huoh.Olen väsynyt;(
Kyllähän hän kuskaa minua menoilleni,ja lapsia,eskariin jne.Mutta hänenhän lapsiaan he ovatkin.Tuntuu,että kaikki,mitä sanon menee ohi hänen korviensa,ihan sama vaikka seinälle puhuisi.
Molemmat ollaan väsyneitä,sehän on selvää.Mutta kukaan ulkopuolinen ei siitä välitä.Anoppia ei kiinnosta kuin oma elämä ja se,että hänellä on helppoa ja hauskaa,ja minun äidilläni on alko-ongelma.
Olen tunnollinen ihminen.Ehkä liiankin.Huomennakin juoksen töihin 6:ksi,vaikka olen kauheassa köhässä.Olen tunnollinen työssä ja kotona.Ehkä se liiaksi sitten väsyttää..
En oikeastaan tiedä enää edes,että rakastanko vaiko ollaanko me yhdessä vain arjen takia.Kamarielämäkin on melko valjua..Huoh.Olen väsynyt;(