Mä en ymmärrä itseäni..lääkityksen paikka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIIVILIINA-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

VIIVILIINA-

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
2 374
0
36
Siis, mulla oli menkat myöhässä, tein yhden ns. roskishaamun ja "kärsin oireistakin" ja siis lopulta ne sitten alkoivat.. Mä pelkäsin ihan kauheesti että, olen raskaana, vollotinki jo että, tässä nyt sitte ollaan kohta viiden lapsen kanssa.
Ne alkoi ja mun olo oli helpottunut ja onnellinen, MUTTA, eilen illalla mä aloinki yhtäkkiä pillittämään kun en ollutkaan raskaana ja tänään saanut sellassia vauva kohtauksia :o

Mikä hiivatti mulla on :o :ashamed:

Oliskohan tuo sitä piilevää vauvakuumetta? Eikun ihan luonnollinen reaktio, varmaan siinä tapauksessa, että vaikka raskaus ei olisi ollut suunniteltu tai niin toivottu - raskaus ei silti olisi koko maailmaa kaatanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eipä siinhen auta kuin vauva, meinaan vauvakuumeeseen :)

Mutta mulla ei ole mitään vauvakuumetta todellakaan ollut! Ja pelkäsin viel muutama päivä sitten kuollakseni että olisin raskaana!! Ja nyt sitte tää.. Miten mulla voi olla tälläin olo. :o

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:

Mutta mulla ei ole mitään vauvakuumetta todellakaan ollut! Ja pelkäsin viel muutama päivä sitten kuollakseni että olisin raskaana!! Ja nyt sitte tää.. Miten mulla voi olla tälläin olo. :o

Se on varmaan "takki tyhjä" olo joka johtuu helpotuksesta.

Se on varmaan "takki tyhjä" olo joka johtuu helpotuksesta.

Kiva pikku käänteisreaktio..Jota mä nyt sit piilottelen ettei mies huomaa
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume:
Ettei vaan olis ollu kuitenkin niin, että salaa jossain mielessä toivoit testin olevan plussaa vaikka järki sanoo ei.

Tosi salaa olen toivonut koska itse en huomannut. Mies kyllä pettyi menkoista et siks mä en nyt todellakan kerro tästä olostani.

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Mulla kävi noin kun esikoinen oli 1v :whistle: nyt esikoinen on 2v2kk ja rv27 menossa :D

Luojan kiitos mullaon kierukka.. Hetken mielijohteet ei ole mahdollisia

:D

Mä olen kans tyytyväine tähän kierukkaan just sen takia,että mitkään hetken mielijohteet "haluan sittenkin vielä lapsen" ei onnistu.Ainakin tähän asti olen aina tullut järkiini ;) aina ennen kuin olen saanut varattua ajan kierukan poistoon.

Mikähän siinä muuten on,että nuista vauvakamoista ei raski luopua,vaikka ollaan miehen kans molemmat sitä mieltä,ettei enää lisää lapsia...pinnasängyt jne on silti säilössä,eikä kumpikaan ole niiden myymisestä maininnut... ;)

Yhteistyössä