Mä en ymmärrä mun lekuria/hoitajaa. Yrittääkö ne tappaa mut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sokru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sokru"

Vieras
Mul on Raskaudenajan diabetes ja on insuliini hoitoinen nyt rv 21.
Olen iltasin pistänyt 12 yksikköä kun aamu arvo on korkea ja muuten kaikki arvot pysyy SALLITUSSA eli max 5.5 ennen ateriaa ja 7.8 aterian jälkeen.

NO NYT ne oli päättänyt et alan pistämään myös aamulla 8yksikköä koska mulla oli YKSI arvo korkea ja senkin kerroin johtuvan kun söin 2 lettua hillon ja kermavaahdon kanssa.
Nyt mun arvot on koko aika alle 5 :O 3.9-4.4

Ai että mä sanon... Mitä jos noi menee raskausajalla liiian mataliksi, onko lapsi turvassa masussa?

sit mun hoitaja antoi numeron johon voi AINA soittaa ja ei ole koko päivänä vastattu :O

että sinua kukaan tappaa haluaisi. Itse olen ollut alalla yli 20v ja eipä ole tullut mieleen keneltäkään henkeä viedä. Jos ei terppari vastaa, niin soitappa omalle äitiyspoliklinikallesi ja kerro tilanne. Saanet kont.ajan tai ainakin ohjeita sieltä.
Ymmärrän että turhauttaa ja huolestuttaa mutta yritä rauhoittua. Voimia vaan sinne.

Onkohan niillä ruuhka perjantai.. Viikonloppuna on vaan päivystys ni haluaisin yhteyden jo tänään.
Äh, rauhotun joo :)

Ihmettelen vaan vaan mikis yhden arvon takia joka on itse aiheutettu ni pitää jo pistää :/

[QUOTE="sokru";24146177]Mul on Raskaudenajan diabetes ja on insuliini hoitoinen nyt rv 21.
Olen iltasin pistänyt 12 yksikköä kun aamu arvo on korkea ja muuten kaikki arvot pysyy SALLITUSSA eli max 5.5 ennen ateriaa ja 7.8 aterian jälkeen.

NO NYT ne oli päättänyt et alan pistämään myös aamulla 8yksikköä koska mulla oli YKSI arvo korkea ja senkin kerroin johtuvan kun söin 2 lettua hillon ja kermavaahdon kanssa.
Nyt mun arvot on koko aika alle 5 :O 3.9-4.4

Oman järjen käyttö sallittua tässäkin asiassa. Eli jos arvot jatkuvasti alle 5, niin älä pistä aamuisin. Minkä merkkistä insuliinia pistät?

Yhteistyössä