Mä haluan erään miehen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mutta:
1) hän tiettävästi viihtyy erinomaisesti sinkkuna eikä halua parisuhdetta
2) hän ei täytä läheskään kaikkia ihannemieheni kriteereitä, mutta tietyistä "puutteistaan" ja "virheistään" huolimatta olen ihan hulluna häneen

Tällä hetkellä kaikki mitä meillä on, on satunnaista seksiä ja helliä tekstiviestejä.

Pitäiskö vaan unohtaa tuo mies, vai yrittää saada hänet kaikin keinoin?
Mä oon ihan hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Jos alat kunnolla jahtaamaan häntä niin voit olla varma ettet saa edes sitä seksiä tai helliä viestejä

Aivan, kun en haluaisi häntä karkottaakaan luotani, eli siksipä vähän hankala taistella hänestä.

No, jos hän ei halua parisuhdetta niin aika turhaa haikailla sen perään. Ja ovatko ne "puutteet" ja "virheet" oikeasti sellaisia, joita voisit katsoa läpi sormien mahdollisesti loppuelämän ajan, vai voivatko ne alkaa ärsyttämään pidemmän päälle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta:
1) hän tiettävästi viihtyy erinomaisesti sinkkuna eikä halua parisuhdetta
2) hän ei täytä läheskään kaikkia ihannemieheni kriteereitä, mutta tietyistä "puutteistaan" ja "virheistään" huolimatta olen ihan hulluna häneen

Tällä hetkellä kaikki mitä meillä on, on satunnaista seksiä ja helliä tekstiviestejä.

Pitäiskö vaan unohtaa tuo mies, vai yrittää saada hänet kaikin keinoin?
Mä oon ihan hukassa.

Hah, luin tuon minun miehelle ja se sano että hänhän on ollu samassa tilanteessa, se olin mie joka ei halunnu parisuhetta, en täyttäny kaikkia minun miehen ihannenaisen kriteereitä mutta tietyistä puutteista ja virheistä huolimatta mies oli ihan hulluna minnuun :D Ja meillä oli seksisuhde ja helliä tekstiviestejä :xmas:

Noh, sehän jahtas minua niin kauan että sai napattua kiinni... Ja hyvin on menny :heart:

Yhteistyössä