Mä haluan muuttaa tyyliäni täysin, mutta miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30-kriisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30-kriisi

Vieras
Yleensä pukeudun farkkuihin, johonkin toppiin, jalassa mukavat kengät ja hiukset ponnarilla, ei meikkiä. Haluan olla naisellisempi, laitettu, näyttävä. Haluan pukeutua hameisiin, mekkoihin, korkkareihin, hiukset kauniisti auki ja sopivasti meikkiä. Mutta miten mä voin sen tehdä? Mulla ei ole yhtään tuollaisia vaatteita, miten mä osaan yhtäkkiä ostaa/valita kropalleni sopivat on tyyli on täysin erilainen? Miten mä jaksan joka aamu laittaa hiukset nätisti ja meikata enkä anna laiskuudelle periksi? Miten mä pystyn laittamaan jalkaan ne korkkarit, ja kestämään sen epämukavuuden?

Et sä tarvi epämukavia korkkareita ollaksesi naisellinen. Marssi vaikka johonkin pukeutumisneuvojalle. Isoilla vaaekaupoilla on ilmaset pukeutumisneuvoja-ajat. Jos se auttais että joku ammattilainen auttais sua alkuun. Eikä sun tyylissä nyt varmaan niin pahati mikään vialla ole. Jokainen on kaunis omala tavallaan.

Pukeutumisneuvojaa mäkin suosittelen. Lisäksi hyvä kampaaja, joka tekee sulle "pese ja pidä" -kampauksen. kestoväri ripsiin ja kulmiin ja vaikka rakennekynnet, niin ei tarvitse käyttää aamuisin aikaa tälläytymiseen.

mä suosittelesin "ikkunaostiksille" eri vaateliikkeiden nettikauppoihin.

1. laita ostoskoriin kaikkia niitä vaatteita jotka miellyttävät silmää (niin on helpompi verrata millaisiin tarttuisit herkästi)
2. tutki vaatekoria ja vertaa niitä oman vartalotyyppisi pukeutumisohjeisiin. mieti millaiseksi tuntisit itsesi niissä vaatteissa esim. kaupassa, töissä, ystävien luona, sukulaisilla jne.
3. mieti käyttäisitkö vaatetta vai jäisikö se kaapin perälle
4. osta kokeeksi jotain rohkeampaa ja katso ajan kanssa tuleeko vaate käyttöön.

toista noita ylläolevia silloin tällöin.
tunnustele itseäsi antaen mielikuville aikaa.

äkkijyrkkiä muutoksia ei kannata tehdä koska niillä on tapana muuttua yliampuviksi ja rahaa menee turhaan vaatteisiin ja asusteisiin joita ei käytä.

No...
1. Laitapas siitä ripsaria paljon, poskipunaa vähän,
sellaista heleän vaaleanpunast, Sitte vähän tummempaa
huulipunaa. Ja pojat tykkää jos piirrät kulmas. ;)
2. Värjää tukkaa, jos oot blondi, värjää vaik ruskeiks
hiukset, jos oot ruskee tukkane, laita vaik vähä raitoja,
ja jos oot iha musta tukkane,
värjää IHAN blondeiks :)
3. Ja voit vaik pistää semmoset levikset ja napapaidan.
Sitte vaik semmoset vähä korkokenkä maiset
kengät.
4. Äläkä pidä hiuksii kiinni vaa auki, ja jos sul on kiharat, suorita ne,
ja jos sul on suorat hiukset, kiharra ne :)
5. Noi oli siis mun vinkit miten mä tein teininä. Mut , so...
Muista.
Muoti muuttuu tyyli pysyy :-----DD
Eli Mä tein noin joskus n. 13v ja noi oli vaa mun vinkit so What!

Yhteistyössä