mä haluan naimisiin... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ollaan miehen kanssa 2 vuotta puhuttu et mennään naimisiin "kun keretään", mutta ei kertakaikkiaan olla saatu aikaseks :laugh:

mä haluun uuden sormuksen :D ja sukunimen :D

(ei,en tietenkään rakasta miestäni ja halua jakaa hänen kanssaan loppuelämääni,sormus ja nimi on ainoat syyt naimisiinmenoon :saint: )

me ollaan oltu kihloissa kohta 2v ja meille se kihlaus on avioliittolupaus :)

naimisiin mennään paikallisessa pappilassa ihan vaan keskenään, korkeintaan todistajat mukaan. sit kun aikaa riittää,niin lähdetään viettään kylpyläviikonloppu, mitään honeymooneja ei kaivata kun on toi raksa minne saa kaiken rahan uppoaan :D

meillä on 1½ vuotta ollu se avioliitonesteidentutkinta-paperi täytettynä, mut ei olla saatu lähettettyä :headwall:
hääpäivääkään ei olla mietitty, kuitenki haluaisin itse jonkun päivän valita enkä tyytyä siihen mikä papille sopii :whistle:

sit ilmotetaan sukulaisille naimisiinmenosta lähettämällä niille hääkuva jossa on teksti:

"Häät eivät synny kukista
tai hääkelloista tai kynttilöistä,
kirkon kuoreista tai pitseistä.
Ne eivät kaipaa suurta väenpaljoutta
tai avaraa näyttämöä.
On vain kaksi ihmistä ja heidän rohkeutensa
jättää taakseen yksi elämä ja löytää toinen -
luottaen toisiinsa ja osoittaen todellista
kärsivällisyyttä ja suvaitsevaisuutta,
antaen toisilleen voimaa ja rakkautta
valmiina kohtaamaan
mitkä tahansa vastoinkäymiset,
joita tulevat vuodet saattavat tuoda."
-Pam Brown-

Sitten kun saatte esteettömyyslippulapun lähetettyä ja todistuksen paluupostissa, pitä teidän pistää töpinäksi koska se on voimassa 2 tai 3 kuukautta (en muista tarkkaan).

Mä haluan kans naimisiin, ja pääsenkin pian :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mäkin haluaisin, mutta jospa ne kihlat eka solmittais :kieh: Siitäkin ollut puhetta, niin puhetta mutta ei toimintaa |O :headwall:

Samma här... Mutta ehtiihän sitä. Eikös se oo kiva kun elämässä on jotain mitä odottaa? Asennekysymys. :D

Mäkin haluaisin, mutta jospa ne kihlat eka solmittais :kieh: Siitäkin ollut puhetta, niin puhetta mutta ei toimintaa |O :headwall:

Voi täällä toinen :wave:
Puheita oli aikonaan mutta kun nyt kysyy niin ei vielä,sitten myöhemmin, mikä kiire meillä on...plaa plaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
sit ilmotetaan sukulaisille naimisiinmenosta lähettämällä niille hääkuva jossa on teksti:

"Häät eivät synny kukista
tai hääkelloista tai kynttilöistä,
kirkon kuoreista tai pitseistä.
Ne eivät kaipaa suurta väenpaljoutta
tai avaraa näyttämöä.
On vain kaksi ihmistä ja heidän rohkeutensa
jättää taakseen yksi elämä ja löytää toinen -
luottaen toisiinsa ja osoittaen todellista
kärsivällisyyttä ja suvaitsevaisuutta,
antaen toisilleen voimaa ja rakkautta
valmiina kohtaamaan
mitkä tahansa vastoinkäymiset,
joita tulevat vuodet saattavat tuoda."
-Pam Brown-

Vitsit tää oli hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Miekin haluisin naimisiin... mut eka pitäs kyl löytää se mies... :whistle: se on kyl pieni onkelma täs asias... :D

samat sanat.

mutta mie luulen jotta sitte jos mie naimisiin meen niin se tapahtuu rytinällä ja yllättäen, ikään kuin annelille faksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:

Puheita oli aikonaan mutta kun nyt kysyy niin ei vielä,sitten myöhemmin, mikä kiire meillä on...plaa plaa :kieh:

Kukas kaksoissisko sielä kirjottelee :D Meilläkään ei kuulemma mikään kiire ole, myöhemmin sitten... :kieh: Vappuna suunniteltiin menevän kihloihin, mutta eipä mentykään ( yllätys yllätys ), kerran miestä olen kosinut ilman sormusta mutta rukkasethan ne tuli... Nyt kesällä mennään yhtiin häihin, jospa se mieli sitten muuttuisi :whistle: Viime kaksplussan numeroakin äijällä luetin, tokas vaan että yritätkö sä painostaa mua... :kieh: :headwall:

Mäkin ajattelin joku vuosi sitten vielä, ettei naimisiin taida päästä ikuna.. Ja tänä kesänä tuleekin jo 3v. hääpäivä! Maistraatissa kävästiin parin todistajan kans, eikä muuten vieny kauaa järjestelyissä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:

Kukas kaksoissisko sielä kirjottelee :D Meilläkään ei kuulemma mikään kiire ole, myöhemmin sitten... :kieh: Vappuna suunniteltiin menevän kihloihin, mutta eipä mentykään ( yllätys yllätys ), kerran miestä olen kosinut ilman sormusta mutta rukkasethan ne tuli... Nyt kesällä mennään yhtiin häihin, jospa se mieli sitten muuttuisi :whistle: Viime kaksplussan numeroakin äijällä luetin, tokas vaan että yritätkö sä painostaa mua... :kieh: :headwall:

No jo. Mä aloin puhumaan kihloista ku yksvuotispäivä lähesty. Jälkeenpäin ajateltuna sillon olis ollu ihan liian aikasta.

Noh sitten puhuttiin yhessä ihan totisesti että ku ollaan muutettu yhteen(sillon yhessä 1v ja joitaki kuukausia päälle) niin käytäs sen jälkeen ostamassa sormukset.

Noh se on sitten jääny ja ukolta kuulee vaan aina noita samoja sanoja |O

Yhteistyössä