Mä haluan ompelukoneen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neula

Vieras
Nih, ettäs tiedätte.

Mutta mistä mä tiedän, millainen mun pitää ostaa? Jos nyt suoraa ja siksakkia sillä voisi tehdä, pääsisi jo pitkälle. Minkä merkkinen ompelukone on ok?

Mä kärsin, kun tuo käsityöketju pyörii tuossa etusivulla harva se päivä, eikä mulla oo vehkeitä!!!! Inspistä ei suorastaan voi välttää, kun näkee noita muiden töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja neula:
Mitähän käytetystä koneesta kannattaa maksaa? Ompelukonekorjaamosta ostettaessa siitä saa varmaan maksaa noin 80% ylihintaa?

Minusta taas saa edullisesti ja tietää sen olevan kunnossa kun se on jo huollettu. Kirppari koneissa on aina se vaara, että sen joutuu huoltamaan ja voi joutua odottamaan pitkäänkin.
Tee hintavertailua nyt ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mitähän käytetystä koneesta kannattaa maksaa? Ompelukonekorjaamosta ostettaessa siitä saa varmaan maksaa noin 80% ylihintaa?

Minusta taas saa edullisesti ja tietää sen olevan kunnossa kun se on jo huollettu. Kirppari koneissa on aina se vaara, että sen joutuu huoltamaan ja voi joutua odottamaan pitkäänkin.

Käyn kysymässä. :) Mulla on ollut sellainen mielikuva, että ompelukonekauppias on yhtä kiero kuin käytetyn auton myjä, eli varjokin on vittaksellaan ;) Toivottavasti olen väärässä, sulla on kyllä hyvä pointti tuossa.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Käyn kysymässä. :) Mulla on ollut sellainen mielikuva, että ompelukonekauppias on yhtä kiero kuin käytetyn auton myjä, eli varjokin on vittaksellaan ;) Toivottavasti olen väärässä, sulla on kyllä hyvä pointti tuossa.

Otat mukaan jonkun vanhemman henkilön mukaan, jos pelottaa huijatuksi tuleminen. Suosittelen huqvarna 6440 merkkistä ( siihen joudutaan kyllä tilaamaan osia jos menee rikki) ....
Liikeessä saat kokeilla koneita rauhassa yms.

Yhteistyössä